Графічний модуль Python

Додано: 13 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 118 разів
12 запитань
Запитання 1

Для створення «Кнопки» потрібно використати конструктор:

варіанти відповідей

Listbox

Button

 Entry

Запитання 2

Для створення «Текстового поля» потрібно використати конструктор:

варіанти відповідей

Listbox

Radiobutton

Entry

tkinter

Запитання 3

Для виведення елементів керування у вікні програми використовують методи:

варіанти відповідей

pack()

place()

 Tk()

geometry()

Запитання 4

Оберіть метод отримання значення з текстового поля.

варіанти відповідей

pack()

 get()

place()

geometry() 

Запитання 5

Який модуль графічного інтерфейсу потрібно підключити, щоб створити вікно на мові Python?

варіанти відповідей

 print

tkinter

turtle

Запитання 6

Який конструктор використовують для створення вікна?

варіанти відповідей

Entry()

Тk()


mainloop()

 pack()

Запитання 7

Для підключення модуля tkinter необхідно написати в середовищі програмування такий код:

варіанти відповідей

from tkinter import*

from tkinter import

tkinter import*

 tkinter import

Запитання 8

Яка властивість задає розміри вікна?

варіанти відповідей

geometry

 title

tk

Запитання 9

Оберіть конструктор для створення напису

варіанти відповідей

Entry()

Button()

Canvas()

 Label()

Запитання 10

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

 root = Tk()

root.mainloop()

root.geometry('250x150')

root.title ('Графічна програма')

Запитання 11

Для заповнення елемента керування використовують властивість:

варіанти відповідей

bg

fg

text

width

Запитання 12

Для того,щоб зв'язати кнопку з подією використовують властивість:

варіанти відповідей

command=назва_події

text

def назва події

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест