Новий метод в українській літературі, який започаткував Г. Квітка-Основ'яненко у творі «Маруся»?
Тема твору Г. Квітки-Основ’яненка «Маруся»:
Герой твору «Маруся» після смерті коханої стає:
Розмістіть сюжетні компоненти твору «Маруся» у порядку їх розміщення у творі:
А cмерть Василя
Б хвороба Марусі
В Василь на заробітках
Г cватання Василя до Марусі
Сини Тараса Бульби приїхали після навчання з:
Хто повідомив Тарасові про Андрієву зраду? (у творі "Тарас Бульба")
Як загинув Остап? (у творі "Тарас Бульба")
За жанром твір М. Гоголя "Тарас Бульба" - це
Які художні засоби є у наведених рядках? (із твору "Рибалка")
Вода шумить!.. Вода гуля!..
На березі Рибалка молоденький
На поплавець глядить и примовля:
"Ловіться, рибочки, великі і маленькі!"
Оберіть цитату, де розкривається кульмінація твору "Рибалка":
У поезії "Човен" є алегоричні образи:
човен - це людина,
море - це життя,
хвилі, вітер, хмари, громи - це ...
Зазначте вид лірики у позії "Човен":
Оберіть, що НЕ належить до літературної спадщини Т. Шевченка:
(декілька правильних відповідей)
У ранніх творах Т. Шевченко поєднував два напрями, а саме:
До кого звертається Т. Шевченко у наступних рядках:
Тяжко, батьку,
Жити з ворогами!
Поборовся б і я, може,
Якби малось сили...
Із якої поезії Т. Шевченка ці рядки:
Наша дума, наша пісня
Не вмре, не загине...
От де, люде, наша слава,
Слава України!
Які історичні події зображено у творі "Гайдамаки"?
Жанр твору «Гайдамаки»:
Ім‘я Галайди (у творі "Гайдамаки"):
У кого закоханий Галайда? (у творі "Гайдамаки")
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома