"Сон" - це
Визначте тему(1) та ідею(2) твору "Сон" Тараса Шевченка
Ліричний герой твору «Сон» («У всякого своя, доля...») здійснює свою мандрівку-політ, щоб
Сатира - це
Іронія - це
Кульмінація твору "Сон" -
Укажіть маршрут ліричного героя твору "Сон"
Птах, який супроводжував політ героя у сні.
Царицю поет у творі називає...
Що "знімають...з каліки"?
Про кого йдеться мова:
" ....по - московські так і ріжуть, Сміються та лають батьків своїх..."?
Про що між собою говорили імператор з дружиною?
Про яке російське місто автор говорить:" Також диво...отут крові пролито людської- без ножа!"
На скільки частин можна умовно розділити твір?
Закінчіть фразу відповідно до змісту твору: « У всякого не тільки своя доля, а й ...»
Твір Т. Шевченка, про героїню якого згадує він у «Сні», зазначаючи: «То покритка, попідтинню / з байстрям шкандибає, / батько й мати одцурались, / й чужі не приймають».
Як характеризується сон п’яного з бенкету?
У творі автор описує красу української природи :
Укажіть події, що вплинули на задум твору Т. Шевченка " Кавказ":
Визначте, кому присвячено твір Т. Шевченка "Кавказ":
Укажіть основну ідею твору Т. Шевченка "Кавказ"
Визначте жанр твору Т. Шевченка "Кавказ":
Укажіть, що символізує у творі Т. Шевченка "Кавказ" образ Прометея:
Визначте, до кого звертався Т. Шевченко в поемі "Кавказ"
Укажіть композиційний центр поеми Т. Шевченка "Кавказ":
На початку поеми "Кавказ" Т. Шевченко використав з античної міфології образ
Прочитайте уривок із поеми Т. Шевченка "Кавказ":
Нам тільки плакать, плакать, плакать,
І хліб насущний замісить
Кровавим потом і сльозами.
Кати знущаються над нами,
А правда наша п'яна спить.
Визначте, які художні засоби у ньому виділено:
Укажіть рядки, якими закінчується твір Т.Шевченка "Кавказ":
Період творчості Т. Шевченка, до якого належить поема «Кавказ»
Описуючи гори Кавказу, поет звертає увагу читача на те, що вони...
Із питанням «Коли вона прокинеться?» письменник звертається...
Характеризуючи правду, Т. Шевченко обурено проголосив, що вона...
Символічними у творі є образи...
Поема написана у формі революційно-викривального ліричного...
Головна думка твору:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома