Григір Тютюнник «Климко» Тест № 1

Додано: 8 січня
Предмет: Українська література, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

1. Вранці Климко прокинувся від:


варіанти відповідей

а) гучного стрекотіння сороки

б) холодної роси

в) того, що його хтось кинув

Запитання 2

2. Уночі хлопцю снилася:


варіанти відповідей

а) дивовижна картина


б) рідна домівка і материні пиріжки

в) велика зграя жовтих воронів із жовтими горобцями впереміш

Запитання 3

3. Який художній засіб використав Г. Тютюнник у фразі: «Блищали од сонця стерні... сріблила... павутинка»?


варіанти відповідей

а) Епітет


б) метафору

в) інверсію

Запитання 4

4. До якого міста ішов Климко?


варіанти відповідей

а) Слов’янська

б) Києва

в) Маріуполя

Запитання 5

5. Климко чув, що за склянку солі можна було виміняти:


варіанти відповідей

а) оклунок борошна

б) мисочку чи дві кукурудзи

в) п’ять метрів полотна і поношені черевики

Запитання 6

6. Дядько Кирило, у якого жив осиротілий Климко, працював:


варіанти відповідей

а) робочим на заводі

б) шофером вантажівки

в) машиністом великого паровоза ФД

Запитання 7

7. Коли дядько Кирило приходив з роботи, то він завжди приносив Климку:


варіанти відповідей

а) якусь нову книжку

б) гостинець

в) іграшку

Запитання 8

8. Барак, же жили Климко з дядьком Кирилом, можна було порівняти з:


варіанти відповідей

а) кораблем

б) заводом-велетнем

в) птахофермою

Запитання 9

9. Кочегара Славку називали:


варіанти відповідей

а) гармоністом

б) ентузіастом

в) великим спортсменом

Запитання 10

10. Чого не було у скриньці дядька Кирила?

             

варіанти відповідей

а) Жмутка білої пухкої нитковини

б) великого кухля

в) мідної миски

Запитання 11

11. У Климка були здібності до навчання, тільки «посередньо» мав з:


варіанти відповідей

а) арифметики

б) письма

в) природознавства

Запитання 12

12. Після смерті дядька Кирила Климко вирішив жити:

а) самотньо; б) у тітки Моті; в) з сусідами.


варіанти відповідей

а) самотньо

б) у тітки Моті

в) з сусідами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест