Групові та індивідуальні проекти

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 432 рази
8 запитань
Запитання 1

Що таке проект?

варіанти відповідей

це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості унікальна сукупність процесів, направлена на створення нової цінності.

це презентація направлена на демонстрацію створення нової цінності.

це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості публікація, направлена на створення нової цінності.

це унікальна сукупність реферативної та презентативної , направлена на створення нової цінності.

Запитання 2

Які етапи реалізації проектів?

варіанти відповідей

пошук, опрацювання знайдених відомостей, створення моделі, оформлення результатів, захист проекту

пошук, опрацювання знайдених відомостей, розв'язання задач методом математичних та логічних обчислень, оформлення результатів, захист проекту

пошук, збереження інформації, створення презентації з додаванням елементів мультимедіа, оформлення результатів проекту

пошук, опрацювання знайдених відомостей, розробка презентації (не більше 5-7 слайдів), захист проекту

Запитання 3

Опрацювання знайдених відомостей

варіанти відповідей

визначити типи алгоритмів, порівняти, алгоритми якого типу виконуються частіше, скласти блок-схеми описаних алгоритвів

вибрати виконавця алгоритмів, вибрати алгоритм, розробити модель

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку

правильний добір відомостей у базах даних, вибір ресурсів згідно зі сформульованими чи запропонованими критеріями.

Запитання 4

створення моделі

варіанти відповідей

вибрати виконавця алгоритмів, вибрати алгоритм, розробити модель

визначити типи алгоритмів, порівняти, алгоритми якого типу виконуються частіше, скласти блок-схеми описаних алгоритвів

розробити модель, у якій буде реалізовано вибраний алгоритм

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей

Запитання 5

Оформлення результатів

варіанти відповідей

вибрати засоби подання результатів, розробка структури звіту, сформулювати висновок, оформити звіт

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку

правильний добір відомостей у базах даних, вибір ресурсів згідно зі сформульованими чи запропонованими критеріями, сформулювати висновок

пристосування повідомлення для конкретної аудиторії, створення підсумкового документа акуратно та презентабельно

Запитання 6

Сценарій захисту проекта може бути таким:

варіанти відповідей

учень оголошує тему проекту, звертає увагу на актуальність даного проекту, доповість про результати певних етапів проекту, отримані результати, коротко проаналізує їх, зробить аргументовані висновки, зачитає результати рефлексивної оцінки проекту (що вийшло, завдання на майбутнє тощо)

учень оголошує тему проекту, звертає увагу на актуальність даного проекту, визначає (ідентифікація) даних усвідомлення умови завдання, правильне тлумачення і розрізнення понять, деталізація запитаннями

дотримуватися обраної теми для диспуту й не змінювати її на іншу тему на власний розсуд, з’ясувати саму спірну думку, з’ясувати тезу, тобто зрозуміти її

учень оголошує тему проекту, звертає увагу на актуальність даного проекту, коротко проаналізує її, зробить аргументовані висновки, зачитає результати рефлексивної оцінки проекту

Запитання 7

Що може бути результатом пошуку матеріалів та відомостей для проекту?

варіанти відповідей

схема або таблиця, у якій структуровано всі знайдені матеріали

пристосування повідомлення для конкретної аудиторії, створення підсумкового документа акуратно та презентабельно.

доказовість рішень, що приймаються, уміння аргументувати свої висновки

формування стратегії розв’язування задачі, планування роботи, добір умов пошуку для розв’язування завдання

Запитання 8

Мета проекту?

варіанти відповідей

працюючи індивідуально чи у групах, знайти приклади алгоритмів у власному оточенні та створити комп'ютерні моделі окремих виконавців алгоритмів

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку.

врахування особливостей призначення підсумкового документа, добір і використаннч середовища опрацювання даних, стислий і логічно грамотний виклад, узагальнення даних, обґрунтування висновків.

це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості унікальна сукупність процесів, направлена на створення нової цінності.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест