Хліб та хлібобулочні вироби.

Додано: 2 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 38 разів
20 запитань
Запитання 1

Терміни зберігання хліба з житнього борошна:

варіанти відповідей

36 год;

28 год;;

16 год..

10 год

Запитання 2

До хвороб хлібобулочних виробів відносяться:

варіанти відповідей

пліснявіння, картопляна хвороба;     

черствіння;    

підвищена кислотність.

гниття

Запитання 3

Картопляна хвороба спричиняється:

варіанти відповідей

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб разом з борошном;

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб разом із дріжджами;

спорами картопляної палички, які потрапляють у хліб з повітря у тісто. 

Запитання 4

Що спричинило наявність сторонніх запахів у здобних сухарів і бубликів:

варіанти відповідей

порушення режиму сушки;

недостатнє вистоювання тіста;

порушення правил товарного сусідства при зберіганні, використання недоброякісної сировини.

Запитання 5

Які речовини хліба обумовлюються, енергетичну цінність?

варіанти відповідей

жири;

вуглеводи;

усі відповіді вірні.

Запитання 6

Які з перерахованих видів хліба найкраще засвоюються організмом людини?


варіанти відповідей

вироби з пшеничного борошна вищого сорту;

з житнього збійного борошна;

з пшеничного збійного борошна.

Запитання 7

Які дефекти обмежують строки зберігання хліба?


варіанти відповідей

зміна кольору і запаху;

картопляна хвороба;

черствість.

Запитання 8

Які з названих видів хлібобулочних виробів мають самі довготривалі

строки зберігання?

варіанти відповідей

з пшеничного сортового борошна;

булочки;

сушка.

Запитання 9

Вологість пшеничного борошна не повинна перевищувати:

варіанти відповідей

14, 5%;     

20%;    

7%.

Запитання 10

Якість здобних булочних виробів визначається::

варіанти відповідей

біологічним методом;

органолептичним методом;

фізичним методом.

Запитання 11

Обладнання, де зберігаються вироби, уражені картопляною хворобою, підлягає:

варіанти відповідей

спеціальній санітарній обробці;     

знищенню;     

дератизації.

Запитання 12

Пліснявіння хліба - це :

варіанти відповідей

найбільш розповсюджена хвороба, яку спричиняють плісняві гриби або їх спори, що потрапили із зовнішнього середовища (повітря, тари, обладнання та інше) в готові вироби;

покриття хліба пліснявою;   

ураження картопляною хворобою.

Запитання 13

До найбільш розповсюджених дефектів хлібобулочних виробів можно віднести такі:

варіанти відповідей

бліде забарвлення скоринки;

темна (підгоріла) скоринка;

непропечені боки;

неправильна форма.

Запитання 14

Забороняється продаж хлібобулочних виробів з наявністю:

варіанти відповідей

плісняви;

сторонніх домішок;

непромісів, неправильної розпливчастої форми;

з тріщинами, блідою або підгорілою скоринкою.

Запитання 15

Бліде забарвлення скоринки виникає:

варіанти відповідей

внаслідок використання борошна з недостатньою кількістю цукру;

внаслідок низької температури випікання;

при тривалому випіканні.

Запитання 16

Темна (підгоріла) скоринка виникає:

варіанти відповідей

внаслідок низької температури випікання;

при тривалому випіканні хліба при дуже високій температурі;

при високій активності ферментів, що розщеплюють крохмаль до декстринів.

Запитання 17

Неправильна форма виробу виникає:

варіанти відповідей

внаслідок поганого регулювання тістоділильної та формувальної машини;

при використанні борошна з пророслого зерна;

при використанні свіжозмеленого борошна.

Запитання 18

Розпливчастіть подового хліба виникає:

варіанти відповідей

при використанні свіжозмеленого борошна;

при використанні борошна з пророслого зерна, ураженого клопом-черепашкою, самозігрітого;

при підвищеній температурі вистоювання тіста.

Запитання 19

Липкість м'якушу пояснюється:

варіанти відповідей

надмірною вологістю тіста;

низькою температурою випікання;

використанням дефектного борошна.

Запитання 20

Усихання хліба - це:

варіанти відповідей

найбільш поширена хвороба хліба;

зменшення маси хлібних виробів у процесі зберігання внаслідок втрати вологи;

зменшення маси хлібних виробів у процесі випікання.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест