Художня літератра як одна з форм духовної діяльності людини

Додано: 2 вересня
Предмет: Українська література, 8 клас
17 запитань
Запитання 1

Укажіть форми духовної діяльності людини

варіанти відповідей

мистецтво

наука

релігія

філософія

усе, що вище зазаначено

Запитання 2

Художня література є частиною

варіанти відповідей

матеріальної культури

духовної культури

Запитання 3

Художня література має функції

варіанти відповідей

виховну

пізнавальну

естетичну

навчальну

Запитання 4

Яку з функцій літератури зазначено: "Читаючи художні твори, людина збагачується знаннями про оточуючий світ, поведінку людей, історію, культуру та звичаї народу"

варіанти відповідей

естетична

пізнавальна

виховна

Запитання 5

Яку з функцій літератури зазначено: "Читаючи художній твір, людина стає на бік добра й засуджує зло"

варіанти відповідей

виховна

естетична

пізнавальна

Запитання 6

Яку з функцій літератури зазначено: "Художня література дає інтелектуально-естетичне задоволення"

варіанти відповідей

естетична

пізнавальна

виховна

Запитання 7

Завершіть думку одним словом: "Художня література відтворює життя .."

варіанти відповідей

у художніх образах

в картинках

у відчуттях

у сенсах

Запитання 8

Укажіть види образів, які присутні у вірші Т. Шевченка: "Садок вишневий коло хати"

варіанти відповідей

зорові

дотикові

слухові

смакові

нюхові

Запитання 9

Прочитайте уривок:

Садок вишневий коло хати,

Хрущі над вишнями гудуть,

Плугатарі з плугами йдуть,

Співають ідучи дівчата,

А матері вечерять ждуть.

У цьому уривку виділено

варіанти відповідей

зорові образи

слухові образи

дотикові образи

смакові образи

Запитання 10

В уривку виділено


Садок вишневий коло хати,

Хрущі над вишнями гудуть,

Плугатарі з плугами йдуть,

Співають ідучи дівчата,

А матері вечерять ждуть.


варіанти відповідей

зорові образи

слухові образи

дотикові образи

смакові образи

Запитання 11

В уривку виділено

Гаї шумлять —

Я слухаю.

Хмарки біжать —

Милуюся.

Милуюся-дивуюся,

Чого душі моїй

так весело.

Гей, дзвін гуде —

Iздалеку.

Думки пряде —

Над нивами.

Над нивами-приливами,

Купаючи мене,

мов ластівку.

варіанти відповідей

слухові і зорові образи

смакові і зорові образи

слухові і дотикові образи

дотикові і смакові образи

Запитання 12

Прочитайте уривок поезії А. Малишка "Пісня про рушник"

Я візьму той рушник, простелю, наче долю,

В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров.

І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:

І дитинство, й розлука, і вірна любов.

І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:

І дитинство, й розлука, й твоя материнська любов.


У цьому творі рушник є

варіанти відповідей

образом-персонажем

образом-символом

образом-річчю

образом-емоцією

Запитання 13

Пригадайте вивчені твори у 7 класі Г.Тютюник "Климко", О.Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили", А.Чайковський "За сестрою". Центральними оразами є:

варіанти відповідей

образи-символи

образи-персонажі

образи-пейзажі

образи-алегорії

Запитання 14

Пригадайте повість М. Стельмаха "Гуси-лебеді летять". У цьому творі Михайлик є .........., а гуси......

варіанти відповідей

образом-персонажем

образом-символом

образом-річчю

образом-емоцією

Запитання 15

Художній образ у літературі — це те, що створюється за допомогою:

варіанти відповідей

слова (художніх засобів)

кольору

звуку

міміки і жестів

Запитання 16

Прихований зміст має образ:

варіанти відповідей

символ

пейзаж

алегорія

емоція

Запитання 17

Аналіз художнього твору передбачає встановлення:

варіанти відповідей

автора та часу написання

історії написання

проблематики

теми

ідеї

сюжетно-композиційної структури

використаних художніх засобів

системи персонажей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест