У якому слові наголос падає на другий склад?
Як правильно вимовляється підкреслений звук у слові боротьба?
Правило чергування у-в порушено у варіанті
Помилку допущено в рядку
Неправильно дібрано до іншомовного слова власне український відповідник
Синонімічним є ряд слів
Усі фразеологізми позначають розумну, кмітливу, здібну людину, ОКРІМ
В кожному рядку записані пароніми, ОКРІМ
Антоніми записані в рядку
Помилку допущено в рядку
Апостроф треба писати на місці пропуску в обох словах варіанта
М'який знак на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
В якому рядку правильно записана назва регіону?
Спрощення приголосних позначається на письмі в обох словах рядка
Подвоєні літери треба писати в слові
Літеру з треба писати на місці крапок у слові
З великої літери треба писати лише перше слово у власній назві
З дефісом треба писати прикметник
Правильно написані обидва слова в рядку
Укажіть рядок, у якому в усіх словах збігається кількість звуків і букв
Прочитайте текст і виконайте подані після нього завданн, що мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
(1) Рідна мова — найбільша духовна коштовність, у якій народ звеличує себе, якою являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості, передає з покоління в покоління досвід, культуру і життєдайні традиції. (2) Рідна мова ~ незборна таїна, яка робить народ народом і увічнює найтонші порухи його душі. (3) Заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо золоті скарби народного досвіду і виховуємо у собі творчу особистість. (4) Яка радість чекає кожного, хто відчув глибінь слова серцем і розумом, усвідомив необхідність свого постійного вдосконалення, пізнав щастя духовності. (5) / скрізь на шляхах зростання з нами мова. (6) Вона веде на вершини знань і відчиняє двері до духовної скарбниці людства. (7) Мова — наш найкращий друг, наставник, постійний порадник і найдосконаліше знаряддя (за І. Вихованцем).
У тексті автор розмірковує над поняттям рідної мови й доходить висновку, що
Прочитайте текст і виконайте подані після нього завданн, що мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
(1) Рідна мова — найбільша духовна коштовність, у якій народ звеличує себе, якою являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості, передає з покоління в покоління досвід, культуру і життєдайні традиції. (2) Рідна мова ~ незборна таїна, яка робить народ народом і увічнює найтонші порухи його душі. (3) Заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо золоті скарби народного досвіду і виховуємо у собі творчу особистість. (4) Яка радість чекає кожного, хто відчув глибінь слова серцем і розумом, усвідомив необхідність свого постійного вдосконалення, пізнав щастя духовності. (5) / скрізь на шляхах зростання з нами мова. (6) Вона веде на вершини знань і відчиняє двері до духовної скарбниці людства. (7) Мова — наш найкращий друг, наставник, постійний порадник і найдосконаліше знаряддя (за І. Вихованцем).
У тексті автор стверджує, що, заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо
Прочитайте текст і виконайте подані після нього завдання, що має по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
(1) Рідна мова — найбільша духовна коштовність, у якій народ звеличує себе, якою являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості, передає з покоління в покоління досвід, культуру і життєдайні традиції. (2) Рідна мова - незборна таїна, яка робить народ народом і увічнює найтонші порухи його душі. (3) Заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо золоті скарби народного досвіду і виховуємо у собі творчу особистість. (4) Яка радість чекає кожного, хто відчув глибінь слова серцем і розумом, усвідомив необхідність свого постійного вдосконалення, пізнав щастя духовності. (5) / скрізь на шляхах зростання з нами мова. (6) Вона веде на вершини знань і відчиняє двері до духовної скарбниці людства. (7) Мова — наш найкращий друг, наставник, постійний порадник і найдосконаліше знаряддя (за І. Вихованцем).
Укажіть, до якого стилю мовлення належить текст
Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:
1 неозначено-особове
2 безособове
3 називне
4 двоскладне
5 узагальнено-особове
А Стіл застелено чистою скатертиною.
Б Вечірній вітерець
В темно-зеленим хвилям не було кінця-краю.
Г У вікно тихо постукали
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома