Перевірка змісту І. Калинець "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою", 6 клас

Додано: 29 січня 2023
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 15 разів
24 запитання
Запитання 1

Коли відбуваються події повісті?

варіанти відповідей

ранньої весни;

спекотного літа;

пізньої осені.

Запитання 2

Ганнуся намалювала Хлопчика-Фігурку

варіанти відповідей

в альбомі для малювання;

на запотілому вікні трамвая;

на шкільній дошці. 

Запитання 3

Ганнуся боялася, що

варіанти відповідей

отримає за малюнок з чоловічком одиницю;

її сваритимуть за те, що вона не виконала домашнє завдання з малювання;

братик намалював в її альбомі чоловічка.

Запитання 4

Знак питання біля фігурки Ха-Ефа надавав йому 

варіанти відповідей

магічної сили;

таємничості;

незвичайності.

Запитання 5

Ха-Еф бажав, аби перед ним поряд зі знаком питання стояв:

варіанти відповідей

знак оклику;

трикрапка;

крапка.

Запитання 6

Зранку на уроці української мови Ганнуся вжахнулася, тому що побачила у своєму зошиті

варіанти відповідей

твір, написаний почерком Ха-Ефа;

твір, написаний її почерком;

недописаний твір.

Запитання 7

Звідки прибув Ха-Еф:

варіанти відповідей

з далекої планети Хвігурії;

з далекої країни Хвігурії;

зі знелюдненого острова Хвігурія.

Запитання 8

Де живуть “хвігурки”:

варіанти відповідей

на клітинках шахівниці;

на довгих скляних стінах;

у кімнатних акваріумах.

Запитання 9

Чого боялися “хвігурки”:

варіанти відповідей

не повернутися додому;

бути стертими;

вирушити в космічни мандри.

Запитання 10

Чому діти називали Ганнусю “письменницею”:

варіанти відповідей

за твір, написаний Ха-Ефом;

за те, що вона не зробила жодної помилки у творі;

за те, що вона охоче за всіх писала казки чи оповідання.

Запитання 11

Як Ха-Еф потрапив до Соломійки:

варіанти відповідей

вона “позичила” його в Ганнусі;

Ха-Еф утік від Ганнусі;

Ха-Еф пішов до Соломійки в гості.

Запитання 12

Що робила Соломійка ввечері:

варіанти відповідей

дивилася фільм про Альфа;

згадувала подорож до печери в Дуднищі;

заснула й бачила сон.

Запитання 13

Хто вирізьбив фігурки на стінах печери?

варіанти відповідей

діти, які бавилися;

жерці-волхви, які молилися;

Запитання 14

Ха-Еф розказав у своєму другому життєписі, написаному для Соломійки, про

варіанти відповідей

хлопчика, який ховався в печері від татарської орди;

дівчинку, яка подорожувала з пластунами;

дітей, які загубилися в лісі.

Запитання 15

Коли хлопчик, що ховався в печері, виріс, він став

варіанти відповідей

писати мудрі книги і вирізати рисунки на дошках;

мандрувати й досліджувати далекі країни;

вирощувати лікарські трави.

Запитання 16

Чим захоплювався Богданко?

варіанти відповідей

комп’ютерною графікою;

соціальними мережами;

комп’ютерними іграми.

Запитання 17

Героями комп’ютерної гри, в яку грали Богданко і Ха-Еф, були

варіанти відповідей

пірати, які брали корабель на абордаж;

дівчинка з крейдою та двірничка із шваброю;

первісні люди, які мали вполювати мамонта.

Запитання 18

Якщо Богданко програє в комп’ютерній грі Ха-Ефу, то мусить

варіанти відповідей

носити зображення Ха-ЕФа на майці ціле літо;

намалювати мурал із зображенням Ха-Ефа;

придумати життєпис Ха-Ефа. 

Запитання 19

Ха-Еф попросив Богданка про те, щоб той

варіанти відповідей

залишив його жити у своєму комп’ютері;

намалював Ха-Ефу окуляри;

обвів його кольоровими олівцями.

Запитання 20

Твір із зошита Ганнусі вчителька назвала

варіанти відповідей

фантастичним:

історичним та пригодницьким;

реалістичним.

Запитання 21

Твір із зошита Соломійки вчителька назвала

варіанти відповідей

фантастичним:

історичним та пригодницьким;

реалістичним.

Запитання 22

Ха-Еф мріяв бути надрукованим на принтері для того, щоб

варіанти відповідей

стати вільним;

стати самим собою;

побороти комп’ютерний вірус.

Запитання 23

Як Ха-Еф потрапив до Богданка:

варіанти відповідей

дівчатка заховали його до ранця хлопчика;

Ха-Еф попросився до Богданка;

Ха-Ефу наскучило в дівчаток.

Запитання 24

Ха-Еф пообіцяв усім учням класу

варіанти відповідей

перенестися з ними до країни Інтернет; 

подарувати кожному свій портрет; 

написати кожному з них свою біографію.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест