За жанром повість "Кайдашева сім'я" - .........
Літературний напрям повісті "Кайдашева сім'я" - .........
Літературний рід повісті "Кайдашева сім'я" - ........
Темою повісті “Кайдашева сім’я” є .........
Ідея повісті “Кайдашева сім’я” є .........
Головна думка повісті “Кайдашева сім’я” є .........
Опис "звичайний селянин. Тяжка праця, панщина підірвали його здоров’я та сили. У нього «здорові жилаві руки, широке лице було сухорляве й бліде, наче лице в ченця», дуже працьовитий, ніколи не сидів без діла, щось завжди майстрував, лагодив." належить образу ..........
Опис "Жінка гарно готувала і замолоду служила у панів покоївкою, від них і сама «набралась трохи панства». З погордою ставиться до бідніших від себе, любить вихвалятись. Позитивні риси її характеру – це те, що вона працьовита, дбайлива хазяйка, любляча мати і бабуся." належить образу ......
Опис "енергійний, суворий, впертий. Про горб «… цілий куток їздить через гору, а я буду її розкопувать. Як хтось почне, то й я копирсну заступом скільки там разів». На селі його обрали десятським. Належить образу .......
Опис «його молоде довгасте лице було рум’яне, веселі, сині, як небо, очі світилися привітно й ласкаво». Він у всьому бачить хороше, добре, шанує людей, захоплюється красою природи, має ліричну душу і грає на сопілці. Але, нажаль, зрештою стає егоїстом. Належить образу .......
Опис "Дівчина була із заможної родини, але добра і не вихвалялася на селі. Узявши шлюб, поринула у тяжкі будні. Зла свекруха звалила на неї всю хатню роботу. Щоденна гризня зробила її злою, сварливою жінкою. А лютість її не мала меж. Виколола свекрусі око та не переймалась, а раділа цьому. Належить образу .........
Опис «Дівчина була невеличка на зріст, але рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком. Щоки червоніли, як червонобокі яблучка, губи були повні та червоні, як калина. На чистому лобі були ніби намальовані веселі тонкі чорні брови, густі-прегусті, як шовк». Належить образу .......
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома