Авторська характеристика «вона любила цілувать їх [панів] в руки, кланятись, підсолоджувала свою розмову з ними» стосується(
Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує стосунки в родині
Уривок «Діло з грушею скінчилось несподівано. Груша всохла, і дві сім’ї помирились. В обох садибах настала мирнота й тиша» у творі «Кайдашева сім’я» є
Характеристика «був дуже богомільний, ходив до церкви щонеділі не тільки на службу, а навіть на вечерню, говів два рази на рік, горнувся до духовенства, любив молитись і постить; він понеділкував і постив дванадцять п’ятниць на рік, перед декотрими празниками» стосується
Чий портрет «молоде довгасте лице було рум'яне», «був схожий з виду на матір»?
Чий портрет «був широкий в плечах, з батьківськими карими гострими очима», «він ніколи не сміявся гаразд, як сміються люди»?
«Вже не молода, але й не стара, висока, рівна, з довгастим лицем, з сірими очима, з тонкими губами та блідим лицем» — так автор описує
Кому належать слова: «Та бач, дочко, ти не ходиш до панів, а мене пани й попи просять варити обід, кличуть до себе в покої вечерять, ще й у покоях кладуть спати…»
«Висока на зріст, рівна станом, але не дуже тонка, з кремезними ногами, з рукавами, позакачуваними по лікті, з чорними косами, вона була ніби намальована на білій стіні. Загоріле рум'яне лице ще виразніше малювалось з чорними тонкими бровами, з темними блискучими, як терен, облитий дощем, очима», — це портрет
«Широкі рукава закачались до ліктів; з-під рукавів було видно здорові загорілі жилаві руки. Широке лице було сухорляве й бліде, наче лице в ченця. На сухому високому лобі набігали густі дрібні зморшки. Кучеряве посічене волосся стирчало на голові, як пух, і блищало сивиною» — так змальовано
Увідповідніть цитатну характеристику з персонажем твору.
Цитатна характеристика
«Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи — все подиха ло молодою парубочою красою»
Персонаж твору
Установіть відповідність між епізодом із твору і персонажем.
Епізод із твору
Виколола свекрусі око
Персонаж
Установіть відповідність між епізодом із твору і персонажем.
Епізод із твору
Йде на прощу до Києва й не повертається
Персонаж
Установіть відповідність між епізодом із твору і персонажем.
Епізод із твору
Вміла дуже добре куховарить
Персонаж
Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.
Персонаж
Омелько
Епізод із твору
Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.
Персонаж
Карпо
Епізод із твору
Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.
Персонаж
Лаврін
Епізод із твору
Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.
Персонаж
Маруся
Епізод із твору
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем.
Цитатна характеристика
Заходила у декотрі хати, щоб попрощатися з тими молодицями, з якими лаялася.
Персонаж
Установіть відповідність між персонажем повісті і висловлюванням про нього.
Персонаж
Карпо
Висловлювання
Установіть відповідність між персонажем повісті і висловлюванням про нього.
Персонаж
Лаврін
Висловлювання
Установіть відповідність між персонажем повісті і висловлюванням про нього.
Персонаж
Маруся Кайдашиха
Висловлювання
Установіть відповідність.
Тема твору "Кайдашева сім'я"
Установіть відповідність.
Ідея
Установіть відповідність.
Особливості композиції
Установіть відповідність.
Позасюжетні елементи
Установіть відповідність між цитатою та автором.
Цитата
«Іван Левицький – се великий артист зору, се колосальне, всеобіймаюче око України»
Автор
«...був чоловік гордий, упертий, не любив нікому кланятись, навіть рідному батькові» — так у творі описано
В уривку «Кайдашиха вкачалась у сіно та в пил і тільки обтрушувалась. Сіно почіплялось до червоних торочок на голові, поналазило за комір, в пазуху, заплуталось в хрестах та в дукачах. Пил набився їй у ніс, в вуха і навіть у рот. Вона розперезалась, витрушувала сіно з-за пазухи та пирхкала, як кішка, що понюхала перцю» використано
На Великдень у Київ Мелашка пішла з
Знахаркою була
Увідповідніть твір із художнім напрямом /стилем, до якого він належить.
Назва твору
«Кайдашева сім’я»
Напрям
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома