І.Нечуй-Левицький "Кайдашева сім*я". Образи повісті

Додано: 3 жовтня 2023
Предмет: Українська література, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Приказка «Живуть як кішка з собакою» характеризує стосунки в родині

варіанти відповідей

Беркутів

Череванів

Сірків

Кайдашів

Запитання 2

Характеристика «був дуже богомільний, ходив до церкви щонеділі не тільки на службу, а навіть на вечерню, говів два рази на рік, горнувся до духовенства, любив молитись і постить; він понеділкував і постив дванадцять п’ятниць на рік, перед декотрими празниками» стосується

варіанти відповідей

Омелька Кайдаша

Карпа

Лавріна

сусіда Кайдашів

Запитання 3

Чий портрет «молоде довгасте лице було рум'яне», «був схожий з виду на матір»?

варіанти відповідей

Омелько Кайдаш

Карпо

Лаврін

сусід Кайдашів

Запитання 4

Чий портрет «був широкий в плечах, з батьківськими карими гострими очима», «він ніколи не сміявся гаразд, як сміються люди»?

варіанти відповідей

Омелько Кайдаш

 


Карпо

Лаврін

сусід Кайдашів

Запитання 5

«Широкі рукава закачались до ліктів; з-під рукавів було видно здорові загорілі жилаві руки. Широке лице було сухорляве й бліде, наче лице в ченця. На сухому високому лобі набігали густі дрібні зморшки. Кучеряве посічене волосся стирчало на голові, як пух, і блищало сивиною» — так змальовано

варіанти відповідей

Кайдаша

Балаша

Довбиша

Лавріна

Карпа

Запитання 6

Увідповідніть цитатну характеристику з персонажем твору.

Цитатна характеристика

«Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи — все подиха ло молодою парубочою красою»


Персонаж твору

варіанти відповідей

Мелашка

Маруся

Карпо

Лаврін

Мотря

Запитання 7

Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.

Персонаж      

Омелько


Епізод із твору

варіанти відповідей

по дорозі до млина знайомиться з дівчиною своєї мрії

стає десяцьким у волості

йде на прощу до Києва

вірить, що той, хто буде постити у п’ятницю перед Паликопою, не буде у воді потопати


хвалиться своїми слухняними синами

Запитання 8

Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.

Персонаж      

Карпо


Епізод із твору

варіанти відповідей

по дорозі до млина знайомиться з дівчиною своєї мрії

стає десяцьким у волості

йде на прощу до Києва

вірить, що той, хто буде постити у п’ятницю перед Паликопою, не буде у воді

потопати

хвалиться своїми слухняними синами

Запитання 9

Установіть відповідність між персонажем і епізодом із твору.

Персонаж      

Лаврін


Епізод із твору

варіанти відповідей

по дорозі до млина знайомиться з дівчиною своєї мрії

стає десяцьким у волості

йде на прощу до Києва

вірить, що той, хто буде постити у п’ятницю перед Паликопою, не буде у воді

потопати

хвалиться своїми слухняними синами

Запитання 10

Установіть відповідність між персонажем повісті і висловлюванням про нього.

Персонаж                              

Карпо


Висловлювання

варіанти відповідей

був добрим стельмахом, часто ходив у шинок

прагнув мати жінку гарну, веселу і щоб була «тиха, як тихе літо»

хотів мати жінку, щоб мала «серце з перцем», «була бриклива і трохи кусюча, як мухи в Спасівку»

маленька на зріст, добре вихована, роботяща, любила свого чоловіка

хотіла «стати панею» бодай у своїй хаті, говорила «медовими словами»

або дихала «полум’ям»

Запитання 11

Установіть відповідність між персонажем повісті і висловлюванням про нього.

Персонаж                              

Лаврін


Висловлювання

варіанти відповідей

був добрим стельмахом, часто ходив у шинок

прагнув мати жінку гарну, веселу і щоб була «тиха, як тихе літо»

хотів мати жінку, щоб мала «серце з перцем», «була бриклива і трохи кусюча, як мухи в Спасівку»

маленька на зріст, добре вихована, роботяща, любила свого чоловіка

хотіла «стати панею» бодай у своїй хаті, говорила «медовими словами»

або дихала «полум’ям»

Запитання 12

«...був чоловік гордий, упертий, не любив нікому кланятись, навіть рідному батькові» — так у творі описано

варіанти відповідей

Лавріна

Карпа

Кайдаша

Балаша

кума Кайдаша

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест