Назвіть, якої події не було в драмі І. Котляревського "Наталка Полтавка":
Про кого в творі написано такі рядки:
«…хто тепер – теє-то як його – не брешеть і не обманіваєть»?
Яка пісня,що її співає возний у п'єсі "Наталка Полтавка", є переробкою відомого твору Г.Сковороди?
Хто мав прізвище Макогоненко?
Хто з героїв так характеризує себе:
Не багата я і проста, но чесного роду,
Не стижуся прясти, шити і носити воду?
Кульмінацією п’єси "Наталка Полтавка" є
Усі свої гроші пропонує засватаній дівчині, щоб нелюб не докоряв їй своїм багатством, персонаж із п’єси І. Котляревського "Наталка Полтавка"
"Один живу на світі, як билинка на полі. Сирота - без роду, без племені, без талану, без приюту... Що робить - і сам не знаю. Був у городі, шукав місця, але скрізь опізнився", - скаржиться герой п’єси "Наталка Полтавка"
У п’єсі І. Котляревського "Наталка Полтавка" про нього сказано: "...як лисиця, і на всі сторони мотається, де не посій, там і уродиться". Це
У п’єсі "Наталка Полтавка" пісню "Ой під вишнею..." співає
Першим драматичним твором нової української літератури є
Якою піснею починається п’єса «Наталка Полтавка»?
У п’єсі «Наталка Полтавка» події відбуваються
У п’єсі «Наталка Полтавка» поставлено всі названі проблеми, ОКРІМ
Події в п’єсі «Наталка Полтавка» розгортаються в такій послідовності:
Новаторство п’єси «Наталка Полтавка» полягає в тому, що І. Котляревський
Яку приказку наводила Наталка возному?
За жанром «Наталка Полтавка»
Кого з персонажів п’єси «Наталка Полтавка» характеризує вислів:
«…пив, гуляв, а розвіявши добро, залишив дочку й жінку без куска хліба»?
Протягом якого часу відбуваються події твору «Наталка Полтавка»?
Яке справжнє прізвище Наталки?
Скільки пісень є у п'єсі?
Скільки дійових осіб у п’єсі «Наталка Полтавка»?
Хто з славетних українських композиторів у 1890 році на текст «Наталки Полтавки» написав оперу?
Як за жанром автор визначив свою п’єсу?
Як визначають сучасні літературознавці за жанром твір «Наталка Полтавка»?
Який основний конфлікт твору?
Яка тема п’єси?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома