Ігрові технології навчання

Додано: 20 жовтня 2023
Предмет: Математика
12 запитань
Запитання 1

Хто вперше використовував термін "гра" у контексті навчання

варіанти відповідей

а)   М. Монтессорі

б)   Фрідріх фребель

в)   Йоганн Генріх Песталоцці;

г)    Жан-Жак Руссо;

д)   Джон Дьюї;

Запитання 2

Завдання ігрової технології

варіанти відповідей

а)   Мотивація та формування навичок;

б)   Формування навичок та соціальний розвиток;

в)   Мотивація, формування навичок та соціальний розвиток;

г)    Мотивація, формування навичок та соціальний розвиток, індивідуалізоване навчання.

д)   Індивідуалізоване навчання та мотивація.

Запитання 3

Цілі технології:

варіанти відповідей

а)   Забезпечення ефективного та інтерактивного навчання, забезпечення інтеграції ігрових технологій

б)   Формування позитивного навчального середовища, розвиток та вдосконалення педагогічних практик.

в)   Забезпечення інтеграції ігрових технологій, формування позитивного навчального середовища

г)    Розвиток та вдосконалення педагогічних практик, формування позитивного навчального середовища, забезпечення інтеграції ігрових технологій

д)   Забезпечення ефективного та інтерактивного навчання, формування позитивного навчального середовища, забезпечення інтеграції ігрових технологій, розвиток та вдосконалення педагогічних практик.

Запитання 4

Функції ігрової технологій:

варіанти відповідей

а)   Мотивація та залучення, індивідуалізація та адаптація;

б)   Розвиток навичок, відтворення реальних сценаріїв;

в)   Мотивація та залучення, розвиток навичок, відтворення реальних сценаріїв, індивідуалізація та адаптація.

г)    Розвага, мотивація та залучення, розвиток навичок, відтворення реальних сценаріїв, індивідуалізація та адаптація.

д) Мотивація, розвиток, відтворення, індивідуалізація

Запитання 5

Мета технології:

варіанти відповідей

а)   Залучення до навчання, розвиток критичного мислення, формування освітніх цінностей, використання сучасних технологій, підтримка співпраці

б)   Формування освітніх цінностей, використання сучасних технологій

в)   Використання сучасних технологій, підтримка співпраці

г)    Залучення до навчання, використання сучасних технологій, підтримка співпраці

д)   Розвиток критичного мислення, використання сучасних технологій, підтримка співпраці.

Запитання 6

Класифікація ігрових технології:

варіанти відповідей

а)   За типом технології, за технічним забезпеченням.

б)   За цілями використання.

в)   За способами впровадження, за цілями використання, за технічним забезпеченням

г)    За способами впровадження, за цілями використання, за технічним забезпеченням, за типом технології.

д)   За способами впровадження, за технічним забезпеченням, за типом технології

Запитання 7

Етапи підготовки до проведення технології

варіанти відповідей

а)   Визначення мети та цілей, орієнтація учнів, взаємодія з батьками, вибір ігор або додатків.

б)   Підготовка матеріалів та ресурсів, організація простору, тестування технічних засобів, створення додаткових ресурсів, оцінювання та зворотний зв'язок.

в)   Визначення мети та цілей, орієнтація учнів, взаємодія з батьками, вибір ігор або додатків, підготовка матеріалів та ресурсів, організація простору, тестування технічних засобів, створення додаткових ресурсів, оцінювання та зворотний зв'язок.

г)    Визначення мети та цілей, взаємодія з батьками, підготовка матеріалів та ресурсів, тестування технічних засобів, зворотний зв'язок.

д)   Визначення мети та цілей, орієнтація учнів, підготовка матеріалів та ресурсів, організація простору, створення додаткових ресурсів, оцінювання та зворотний зв'язок.

Запитання 8

До технологій типу «за типом технології» належать 

варіанти відповідей

а)   Навчання математики, мовне навчання, наука та природознавство, соціальний та емоційний розвиток, індивідуалізоване навчання.

б)   Мобільні додатки, комп'ютерні програми, віртуальна реальність, інтерактивні дошки.

в)   Ігрові додатки та програми, ігри з використанням комп'ютерів, віртуальна та розширена реальність, інтерактивні таблиці та дошки.

г)    Інтеграція в уроки, екстракурси, домашні завдання.

Запитання 9

До технологій типу «за цілями використання» належать 

варіанти відповідей

а)   Навчання математики, мовне навчання, наука та природознавство, соціальний та емоційний розвиток, індивідуалізоване навчання.

б)   Мобільні додатки, комп'ютерні програми, віртуальна реальність, інтерактивні дошки.

в)   Ігрові додатки та програми, ігри з використанням комп'ютерів, віртуальна та розширена реальність, інтерактивні таблиці та дошки.

г)    Інтеграція в уроки, екстракурси, домашні завдання.

Запитання 10

До технологій типу «за способами впровадження» належать 

варіанти відповідей

а)   Навчання математики, мовне навчання, наука та природознавство, соціальний та емоційний розвиток, індивідуалізоване навчання.

б)   Мобільні додатки, комп'ютерні програми, віртуальна реальність, інтерактивні дошки.

в)   Ігрові додатки та програми, ігри з використанням комп'ютерів, віртуальна та розширена реальність, інтерактивні таблиці та дошки.

г)    Інтеграція в уроки, екстракурси, домашні завдання.

Запитання 11

До технологій типу «за технічним забезпеченням» належать 

варіанти відповідей

а)   Навчання математики, мовне навчання, наука та природознавство, соціальний та емоційний розвиток, індивідуалізоване навчання.

б)   Мобільні додатки, комп'ютерні програми, віртуальна реальність, інтерактивні дошки.

в)   Ігрові додатки та програми, ігри з використанням комп'ютерів, віртуальна та розширена реальність, інтерактивні таблиці та дошки.

г)    Інтеграція в уроки, екстракурси, домашні завдання.

Запитання 12

Принципи ігрової технології базуються на:

варіанти відповідей

а)   Ідеї використання ігор та ігрового підходу для поліпшення навчання та розвитку учнів.

б)   Забезпеченні захопливого та цікавого середовища.

в)   Створенні віртуальних або розширених реальностей, які дозволяють учням взаємодіяти з реальними сценаріями та ситуаціями

г)    Ідеї вирішення завдань, які вимагають аналізу та стратегічного мислення.

д)   Ідеї технологічної грамотності учнів. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест