Сторітелінг

Додано: 20 жовтня 2023
Предмет: Математика
13 запитань
Запитання 1

1.Оберіть, хто розробив і успішно впровадив «Сторітелінг»

варіанти відповідей

а) Джон Дьюї;

б) Девід Армстронг;

в) Жан-Жак Руссо;

г) Йоганн Генріх Песталоцці;

д) Ян Амос Коменский.

Запитання 2

2.Яке завдання сторітелінгу

варіанти відповідей

а) розвивати здатність швидко встановлювати логічні зв'язки між звичайними предметами;

б) за допомогою розповіді створити умови для мотивації дітей до навчання на занятті або під час освітньої ситуації, викликати симпатію до головного персонажа, який допоможе зацікавити вихованців і доступно донести до них потрібну інформацію;

в) розвивати творчий підхід до проблем, підвищувати розуміння та сприяти кращому виразному вираженню інформації;

г) покращити здатність чітко, логічно та ефективно виражати думки і ідеї;

д) стимулювати здатність генерувати нові ідеї, знаходити нестандартні рішення проблем та виявляти інноваційний підхід до завдань;

Запитання 3

3.Оберіть, які є види сторітелінгу

варіанти відповідей

а) творчий, науковий, соціальний;

б) культурний та розважальний;

в) культурний, соціальний, міфи та легенди, jump story, сімейний, дружній, особистий;

г) образний, творчий, особистий;

д) груповий, парний.

Запитання 4

4. Сторітелінг може бути

варіанти відповідей

а) індивідуальний, парний;

б) активний, пасивний;

в) груповий, індивідуальний;

г) парний, активний, пасивний;

д) груповий, парний.

Запитання 5

5. Оберіть, особливості сторітелінгу на уроках математики

варіанти відповідей

а) зрозумілість та доступність, зв’язок з реальним життям, візуалізація, розвиток мовлення та комунікативних навичок, можливість індивідуалізації, мотивація до вивчення математики, розвиток креативності та критичного мислення, залучення до навчання;

б) генерування нових ідей, знаходження нестандартних рішень проблем та виявлення інноваційних підходів до завдань;

в) оригінальне висловлювання ідей, прагнення до інтелектуальної новизни у вирішенні завдання, здатність бачити предмет під новим кутом зору і продукувати ідеї у невизначеній ситуації;

г) зрозумілість та доступність, розвиток креативності та критичного мислення, залучення до навчання;

д) зв’язок з реальним життям, візуалізація, розвиток мовлення та комунікативних навичок, можливість індивідуалізації, мотивація до вивчення математики.

Запитання 6

6. Оберіть функції сторітелінгу

варіанти відповідей

а) мотиваційна та комунікативна;

б) комунікативна, утилітарна, об’єднуюча ;

в) мотиваційна, інструмент впливу, утилітарна, комунікативна, об’єднуюча;

г) організаційна, виховна, комунікативна;

д) об’єднуюча, організаційна, утилітарна.

Запитання 7

7. Що відноситься до складових частин історії:

варіанти відповідей

а) цікаві події, сюжет;

б) символ, явище природи, ідея;

в) метафори, вигадана істота, предмет;

г) тема та ідея;

д) герой, сюжет, тема та ідея.

Запитання 8

8. Оберіть, алгоритм дій створення історії

варіанти відповідей

а) визначення теми та мети уроку, розробка детального сюжету та основних подій розповіді, вибір головного героя, вигадка інтриги, читання готового варіанту та додавання метафор;

б) оголошення теми, мети, завдань уроку, виконання практичних завдань;

в) мотивації навчальної діяльності, відтворення та коригування опорних знань; засвоєння провідних ідей і теорій;

г) перевірка знань фактичного матеріалу, розробка детального сюжету та основних подій розповіді;

д) актуалізації знань та мотивації навчальної діяльності учнів, вибір головного героя, вигадка інтриги.

Запитання 9

9. Встановіть відповідність, між функціями сторітелінгу та їх визначенням. Мотиваційна -

варіанти відповідей

а) історії є інструментом розвитку дружніх, колективних міжособистісних стосунків у класі, групі.

б) дозволяє не директивно впливати на учнів та формувати в них суспільно корисні переконання.

в) це спосіб переконання учнів, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в навчальному процесі.

г) історії здатні підвищити ефективність спілкування на різних рівнях.

д) один із найпростіших способів донести до інших зміст завдання або проекту.

Запитання 10

10. Встановіть відповідність, між функціями сторітелінгу та їх визначенням. Об’єднуюча - 

варіанти відповідей

а) історії є інструментом розвитку дружніх, колективних міжособистісних стосунків у класі, групі.

б) дозволяє не директивно впливати на учнів та формувати в них суспільно корисні переконання.

в) це спосіб переконання учнів, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в навчальному процесі.

г) історії здатні підвищити ефективність спілкування на різних рівнях.

д) один із найпростіших способів донести до інших зміст завдання або проекту.

Запитання 11

11. Встановіть відповідність, між функціями сторітелінгу та їх визначенням. Комунікативна -

варіанти відповідей

а) історії є інструментом розвитку дружніх, колективних міжособистісних стосунків у класі, групі.

б) дозволяє не директивно впливати на учнів та формувати в них суспільно корисні переконання.

в) це спосіб переконання учнів, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в навчальному процесі.

г) історії здатні підвищити ефективність спілкування на різних рівнях.

д) один із найпростіших способів донести до інших зміст завдання або проекту.

Запитання 12

12. Встановіть відповідність, між функціями сторітелінгу та їх визначенням. Інструмент впливу - 

варіанти відповідей

а) історії є інструментом розвитку дружніх, колективних міжособистісних стосунків у класі, групі.

б) дозволяє не директивно впливати на учнів та формувати в них суспільно корисні переконання.

в) це спосіб переконання учнів, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в навчальному процесі.

г) історії здатні підвищити ефективність спілкування на різних рівнях.

д) один із найпростіших способів донести до інших зміст завдання або проекту.

Запитання 13

13. Дайте визначення поняттю «Сторітелінг»

варіанти відповідей

а) технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача.

б) процес перетворення фактів, інформації, емоцій тощо на цілісне й упорядковане знання. 

в) відомості про об'єкти і явища навколишнього середовища, їхніх параметрах, властивостях і стані, які зменшують ступінь невизначеності, неповноти знань.

г) система суджень, яка дозволяє аналізувати інформацію таким чином, щоб на її підставі ухвалювати раціональні рішення.

д) сукупність знань і прийомів, які впорядковано застосовуються для досягнення певної мети або вирішення проблеми.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест