ІІ світова війна

Додано: 6 лютого 2020
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 240 разів
12 запитань
Запитання 1

Народні Збори Західної України в жовтні 1939 р. декларували входження цих земель до складу...

варіанти відповідей

Другої Речі Посполитої

Радянської України

Чехословаччини

Української Народної Республіки

Запитання 2

Які терміни й поняття слід використовувати для характеристики процесу радянізації на західноукраїнських землях у 1939—1941 рр.?

варіанти відповідей

націоналізація, депортація, українізація, репресії

індустріалізація, суцільна колективізація, «червоний терор»

«культурна революція», кооперація, евакуація, депопуляція

відбудова, інкорпорація, мілітаризація, мобілізація

Запитання 3

Унаслідок включення в 1940 р. Північної Буковини та Бессарабії до складу СРСР:

варіанти відповідей

Північна Буковина та Бессарабія увійшли до складу Української РСР

Північна Буковина та Бессарабія утворили союзну республіку — Молдавську РСР

Північна Буковина увійшла до складу УРСР, а Бессарабія — до складу Молдавської Автономної РСР

Північна Буковина увійшла до складу УРСР, а Бессарабію було поділено між УРСР та новоутвореною Молдавською РСР

Запитання 4

Збройний опір Червоній армії під час їх вступу на територію західноукраїнських земель у 1939—1940 рр. чинили:

варіанти відповідей

підрозділи польської армії

підрозділи румунської армії

загони ОУН та УПА

місцеве населення

Запитання 5

Політика радянізації західних областей України в 1939—1941 рр. характеризувалася:

варіанти відповідей

налагодженням співробітництва влади з політичними партіями

націоналізацією промисловості, торгівлі, земель великих власників

лояльним ставленням влади до священиків греко-католицької церкви

залученням «буржуазних спеціалістів» до процесу форсованої індустріалізації

Запитання 6

Північна Буковина увійшла до складу УРСР:

варіанти відповідей

1938 р.

1939 р.

1940 р.

1941 р.

Запитання 7

До складу якого адміністративного утворення входили окуповані гітлерівцями та їхніми союзниками Одещина, південні райони Вінницької та західні райони Миколаївської областей?

варіанти відповідей

Дистрикт «Галичина»

Рейхскомісаріат «Україна»

губернаторство «Трансністрія»

прифронтова область, підпорядкована безпосередньо військовому командуванню

Запитання 8

Яка подія відбулась на початку Великої Вітчизняної війни?

варіанти відповідей

«Битва за Дніпро»


Б Корсунь-Шевченківська наступальна операція

Карпато-Ужгородська наступальна операція

Танкова битва в районі міст Рівне—Луцьк—Дубно—Броди

Запитання 9

Під час нацистської окупації України на Волині тривав збройний етнічний конфлікт між:

варіанти відповідей

українцями і поляками

німцями і поляками

білорусами і українцями

росіянами і поляками

Запитання 10

Якими були наслідки анексії Радянським Союзом у 1939—1940 рр. частини земель, що входили в міжвоєнний період до складу Польщі та Румунії?

варіанти відповідей

більшість українських територій увійшла до складу Радянського Союзу, лише Закарпаття залишилося у складі Угорщини

уперше в новітній історії всі українські землі були об’єднані в одній державі — УРСР

більшість українських територій увійшла до складу Радянського Союзу, лише Північна Буковина залишилася у складі Румунії

поряд з УРСР було створено ще дві нові радянські республіки — Закарпатська Україна та Галицька Соціалістична Радянська Республіка

Запитання 11

Проголошення Акта відновлення Української держави у Львові 30 червня 1941 р. стало можливим:

варіанти відповідей

у результаті цілеспрямованих дій німецької окупаційної адміністрації

у результаті цілеспрямованих дій ОУН(Б)

через бажання радянського керівництва зберегти контроль над Україною

через підтримку Угорщиною та Румунією ідеї створення буферної Української держави

Запитання 12

Воєнна операція з оборони Києва влітку—восени 1941 р. завершилась:


варіанти відповідей

катастрофою Південно-Західного фронту

переходом Червоної армії у контрнаступ

стабілізацією фронту і переходом до позиційної війни

перемогою Червоної армії у битві за Дніпро

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест