Іменник. 10 клас

Додано: 1 березня
Предмет: Українська мова, 10 клас
Копія з тесту: Іменник. 10 клас
8 запитань
Запитання 1

Виберіть рядок, де всі іменники вживаються тільки у формі множини:

варіанти відповідей

А. фінанси, висівки, граблі.

Б.  стіни, кулі, Альпи.

В. Суми, Карпа­ти, Київ.

Г. шеренга, ватага, ворота, дивізія.

Запитання 2

Позначте рядок, у якому всі іменники позначають абст­рактні поняття :

варіанти відповідей

правда, ранок, годинник, хвилина

доброта, спів, здоров'я, щастя

 кмітливість, жарт, книжка, сміх

правило, телевізор, сутінки, закон

Запитання 3

Оберіть правильну характеристику виділеного іменника: "Я на гору круту крем'яную буду камінь важкий підіймать..."

варіанти відповідей

Іменник; істота; загальна назва; конкретний; підмет.

Іменник; неістота; загальна назва; конкретний; додаток.

Іменник; неістота; власна назва; абстрактний; додаток.

Запитання 4

Позначте рядок, у якому всі слова мають тільки форму однини.

варіанти відповідей

Кмітливість, зілля, насіння, мужність.

Кров, зрілість, крило, думка.

Чарівність, дворище, обрій, пісня.

Магніт, абажур, снігур, футляр.

Запитання 5

У якому рядку всі іменники належать до назв істот?

варіанти відповідей

Дітвора, каміння, корова, срібло, сорочка.


Птах, оселедець, труп, одяг, мірошник.

Книга, хустка, поле, педагог, слон.

Микола, пішак, Бровко, туз, домовик.

Запитання 6

У якому рядку всі іменники є збірними назвами?

варіанти відповідей

Шевченкіана, столи, комахи, квіти, плани.


Листя, птаство, канікули, сузір’я, дитинство.

Насіння, мишва, татарва, лозняк,  братство

Людство, натовп, бадилля, товариство, мистецтво. 

Запитання 7

Речовинними є всі іменники в рядку

варіанти відповідей

цинк, гроші, пенал, ртуть

цинк, ртуть, цемент, сіль

ртуть, сіль, мати, земля

Запитання 8

Прочитайте речення.

Я хочу на озеро Світязь, в туман таємничих лісів.

З'ясуйте, яким членом речення є виділений іменник.

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест