Які особливості відмінювання іменників IV відміни?
Закінчення -а(-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку:
3. Закінчення –ю у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку:
Не потребує редагування речення:
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
--------- Тетяна з Андрієм -------- від екскурсовода, що Тарасові ------- встановлено тисячу двісті п’ятдесят шість -------- в Україні й сто двадцять вісім за кордоном.
Дорога моя -------------- у звіринці мене найбільше --------- кенгуру
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Члени туристичного гуртка повідомили ------------ про те, що за чотири ........ занять група учнів … орієнтуватися -----------.
Дотримано норм узгодження прикметника з іменником у рядку
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Допущено граматичну помилку в кожному рядку, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз,
чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.
У формі знахідного відмінка в тексті вжито всі виділені слова, ОКРІМ
. Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії.
(3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз,
чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома