Індивідуальні особливості сприйняття й навчання

Додано: 18 листопада
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Які існують індивідуальні особливості сприйняття

варіанти відповідей

візуали, кінестетики


візуали, аудіали


аудіали, кінестетики



візуали, аудіали, кінестетики


Запитання 2

Візуали мають відповідний

варіанти відповідей

«наочний» стиль навчання

«слуховий" стиль навчання


Запитання 3

Увесь наш життєвий досвід можна описати словами:

варіанти відповідей

«знаю», «умію», «можу»

«знаю», «умію», «хочу»

«знаю», «умію», «можу», «хочу»


"треба", «знаю», «умію», «можу», «хочу»

Запитання 4

Стиль навчання визначає

варіанти відповідей

аналіз потреби навчатися

бажання вчитися

особливості підходу до навчання

Запитання 5

Аудіали - це

варіанти відповідей

люди, які сприймають більшу частину інформації за допомогою аналізаторів дотику, нюху, смаку


люди, які сприймають більшу частину інформації за допомогою зорового аналізатора


люди, які найкраще сприймають інформацію через слуховий аналізатор


Запитання 6

Кінестетики — це

варіанти відповідей

люди, які найкраще сприймають інформацію через слуховий аналізатор

люди, які сприймають більшу частину інформації за допомогою зорового аналізатора


люди, які сприймають більшу частину інформації за допомогою аналізаторів дотику, нюху, смаку


Запитання 7

Перший рівень сприйняття інформації

варіанти відповідей

запам'ятовування і подальше відтворення матеріалу

застосування інформації, знань на практиці, уміння використовувати знання в подібній ситуації, за шаблоном

застосування знань у нестандартній, оригінальній ситуації, творчий підхід до розв’язання задач, трансформація та комбінація знань, самостійне оцінювання явищ

Запитання 8

Другий рівень сприйняття інформації

варіанти відповідей

застосування знань у нестандартній, оригінальній ситуації, творчий підхід до розв’язання задач, трансформація та комбінація знань, самостійне оцінювання явищ

застосування інформації, знань на практиці, уміння використовувати знання в подібній ситуації, за шаблоном

запам’ятовування та подальше відтворення матеріалу

Запитання 9

Третій рівень сприйняття інформації

варіанти відповідей

застосування знань у нестандартній, оригінальній ситуації, творчий підхід до розв’язання задач, трансформація та комбінація знань, самостійне оцінювання явищ

застосування інформації, знань на практиці, уміння використовувати знання в подібній ситуації, за шаблоном

запам’ятовування та подальше відтворення матеріалу

Запитання 10

Який з видів подання інформації сприяє найкращому навчанню

варіанти відповідей

лекція

читання

показ відео і аудіоматеріалів

Дискусія у групі

Практична діяльність

Практичне навчання інших

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест