Пацієнт 52 р., знаходиться в приймальному відділенні з такими проблемами: гострий біль у ділянці серця стискаючого характеру, який віддає в ліву руку, тривалістю більше 30 хв. Застосування нітрогліцерину ефекту не дало. Яке захворювання слід
запідозрити?
Хвора 50 років скаржиться на біль в ділянці серця стискаючого характеру, який віддає в ліве плече, лопатку. Біль виникає після фізичного та психічного перевантаження. Застосування якого препарату буде першочерговим?
Для пацієнта з інфарктом міокарду, що перебігає з типовою клінічною картиною, буде характерна проблема:
В приймальне відділення звернувся хворий зі скаргами на болі в області серця.При якому характері болю можна підозрювати інфаркт міокарду?
У пацієнта 45 років, який знаходиться в палаті інтенсивної терапії кардіологічного відділення з приводу гострого інфаркту міокарда, розвинувся кардіогенний шок. Яка
ознака є найхарактернішою для кардіогенного шоку?
У пацієнта Т., 40 років., на тлі гострого інфаркту міокарду виник кашель з виділенням пінистого харкотиння рожевого кольору. Яке ускладнення запідозрить медична сестра?
У хворого на інфаркт міокарду стан погіршився. Хворий став блідим, вкрився холодним липким потом, втратив свідомість. Пульс 84/хв., АТ- 80/50 мм рт.ст. Яке ускладнення виникло у хворого?
Для типової форми інфаркту міокарда характерна локалізація болю:
Назвіть типову форму інфаркту міокарда:
Що відчуває хворий під час інфаркту міокарда:
Пацієнт 69 років відчув сильний стискаючий біль за грудиною, який віддає в ліву руку та в нижню щелепу. Об-но: хворий блідий, шкіра вкрита холодним потом. Рs-100/хв, аритмічний, АТ-90/70 мм рт.ст. Яке дослідження найбільш інформативне для уточнення діагнозу?
У приймальне відділення кардіологічного центру бригадою швидкої допомоги доставлений пацієнт з гострим інфарктом міокарда. Дії медсестри:
Де буде локалізуватися біль при гастралгічному типу інфаркту міокарда?
Які з препаратів необхідно використати пр гострому коронарному синдромі (ГКС)?
Що необхідно зробити при підозрі на ГКС?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома