Подумай уважно, яким чином передавала інформацію первісна людина? Обери декілька відповідей.
Слухаючи радіо, Марічка почула легенду про гладіолуси. Жорстокий римський полководець взяв у полон воїнів-фракійців, зробив їх гладіаторами. Двом з них - Севту і Тересу, красеням-юнакам, друзям - він наказав битися один з одним на смерть.
Він обіцяв переможцю свободу та руку своєї доньки. Але кривава битва не відбулася. Юнаки не зрадили дружбу. Тоді розгнівані римляни вбили їх. На місці, де гладіатори вткнули в землю свої мечі, розквітли чудові квіти, їх назвали гладіолусами. З тих пір гладіолуси символізують дружбу та вірність.
Марічка зрозуміла, що символізують гладіолуси. У своєму альбомі вона зробила малюнок гладіаторів.
Визначте, що або хто в даному випадку є джерелом інформації.
Укажіть приклад передавання інформації.
Основні пристрої комп'ютера – це…
До якої групи пристроїв належить пристрій зображений на фото?
Знайди усіх "родичів " комп'ютерної миші.
До пристроїв введення інформації НЕ належить…
До пристроїв виведення інформації відносяться…
Пакунок цукерок і коробка печива разом важать 9 кг, а два пакунки цукерок і коробка печива разом важать 13 кг. Скільки важить одна коробка печива?
Визначте, на якому малюнку зображено сприймання інформації за допомогою тактильного каналу (на дотик).
Знайдіть пристрої виведення графічних даних
Цікаво реагують на зміну погоди павуки. Восени 1974 року французька армія відступала, бо голландці відкрили шлюзи каналу й затопили дороги. Французький генерал звернув увагу на поведінку павуків, які дуже швидко плели павутиння. Це віщувало похолодання. І справді, вода замерзла і французи перейшли у наступ.
Укажіть, хто є приймачем інформації в даному випадку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома