Інформаційна безпека_Тематичне тестування 1

Додано: 30 березня 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 148 разів
16 запитань
Запитання 1

Яким чином активізовувався хробак "Меліса"?

варіанти відповідей

За командою володаря бот-нету

Після відкриття листа і додатка до нього самим користувачем

Кожен рік у певний час

Хробаки завжди активні

Запитання 2

У чому полягала головна небезпека епідемії вірусу REDLOVE для Linux?

варіанти відповідей

Вірус міг поширюватись автоматично між двома комп’ютерами в мережі

Це перший вірус для Linux

Антивіруси не могли з ним впоратись

Вірус постійно змінював свій код

Запитання 3

Чи достатньо встановити антивірус для абсолютного захисту від кіберзагроз?

варіанти відповідей

Так, потрібно лише обрати найпотужніший вид захисту

Ні, оскільки антивіруси будуть гальмувати роботу ПК

Так, але за умови встановлення декількох антивірусів

Ні, оскільки антивіруси детектують лише 99,9% загроз

Запитання 4

У чому полягає специфіка роботи комп’ютерних вірусів

варіанти відповідей

Вони можуть фізично впливати на оточуючий світ

Вони є еволюційним розвитком біологічних вірусів

Аналогічно до біологічних вірусів уражають певні об'єкти

Немає вірусів для Linux та MacOS

Запитання 5

Якщо Вам надійшов лист відзнайомого, із загальною фразою і прикріпленим файлом, як краще вчинити?

варіанти відповідей

Завантажити і запустити файл

Лише завантажити файл

Перепитати у друга, що це за лист.

Перевірити вкладений файл антивірусом.

Запитання 6

Який тип загроз займає друге місце за поширеністю в Україні?

варіанти відповідей

Фінансові троянці

Рекламні модулі

Криптувальники

Файлові віруси

Запитання 7

Чи пишуть антивірусні лабораторії віруси?

варіанти відповідей

Так, звичайно, цечастина їх бізнесу

Ні, адже і так створюється дуже багато загроз

Інколи, щоб відрізнятись від інших лабораторій

Інколи, на прохання спецслужб

Запитання 8

Сучасні кібер-зловмисники це:

варіанти відповідей

Генії-одинаки

Добре організовані злочинні групи

Групи програмістів, яких використовують спецслужби

Молоді люди, охочі до нових вражень та досягнень

Запитання 9

Навіщо заражають комп’ютер рядового користувача? (оберіть найбільш розгорнуту відповідь)

варіанти відповідей

Створення бот-мереж

Розсилка спаму

Ddos-атаки

Крадіжка акаунтів пошти та соц.мереж

Запитання 10

Головною метою якого шкідливого ПЗ є розповсюдження між комп’ютерами?

варіанти відповідей

руткіт

троянська програма

хробак

діалер

Запитання 11

У чому особливість рекламних модулів?

варіанти відповідей

При їх детектуванні важко провести межу між шкідливою і "білою" програмою

Вони блокують додаткову рекламу

Є найбільш небезпечним типом шкідливого програмного забезпечення

Використовуються для проникнення троянських програм на комп’ютер

Запитання 12

Чому не всі виробники антивірусів детектують рекламні модулі?

варіанти відповідей

Існують певні домовленості

Немає чітких меж між шкідливими і "білими" програмами

Існують хибні спрацьовування

Антивірусні лабораторії не встигають додавати загрози в бази

Запитання 13

У чому полягає головна проблема антивірусної індустрії?

варіанти відповідей

Зловмисники постійно змінюють загрози

Дуже висока конкуренція

Ринок АВ-індустрії постійно зменшується

Фактично весь ринок АВ-індустрії зайняла компанія Symantec

Запитання 14

У чому полягає ключова особливість криптувальників?

варіанти відповідей

Інформація убільшості випадків повністю втрачається, через неможливість розшифрування

Вони дуженебезпечні для мобільних операційних систем

Вимагаються дужевеликі кошти за розшифрування

Розповсюджуються методами соціальної інженерії

Запитання 15

Для якої мобільної операційної системи були створені перші віруси?

варіанти відповідей

Symbian

Android

PalmOS

Windows Mobile

Запитання 16

Чим була небезпечна епідемія поштового хробака «Меліса»:

варіанти відповідей

Створенням великого бот-нету

Перевантаженням поштових серверів

Видаленням інформації на заражених комп’ютерах

Крадіжкою великої кількості персональних даних

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест