Інформаційне суспільство. Дезінформація. Середовище та явище

Додано: 5 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 140 разів
11 запитань
Запитання 1

ДЕЗІНФОРМАЦІЯ МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ДВОМА ОСНОВНИМИ СПОСОБАМИ:



варіанти відповідей

Дисимуляцією

Асиміляцією

Симуляцією

Запитання 2

Скільки є етапів розвитку інформаційно-психлогічного впливу?

варіанти відповідей

2

4

6

Запитання 3

Світ інформації навколо людини та світ її інформаційної діяльності - це

варіанти відповідей

Інформаційне середовище

Інформаційні потреби

Право на інформацію

Запитання 4

Маскування, камуфлювання (легендування), затінення обстановкою, суб’єкт намагається приховати явище або подію від об’єкта - це

варіанти відповідей

Інтеграція

Симуляція

Дисимуляція

Запитання 5

ВИДИ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ:

варіанти відповідей

Уведення в оману

Термінологічне “мінування”

“Білий шум”

Дезінформування “від зворотного”

Висвітлення правди

Запитання 6

Негативні наслідки інформатизації:

варіанти відповідей

Підвищення компетентності

Зниження культурного рівня

Децентралізація

Лавина інформації

Посилення маніпуляції людьми

Зростання взаємозалежності

Запитання 7

Позитивні наслідки інформатизації:

варіанти відповідей

Підвищення компетентності

Зниження культурного рівня

Децентралізація

Розширена участь у суспільному житті

Посилення маніпуляції людьми

Розширення свобод

Запитання 8

Який з етапів розвитку інформаційно-психологічного впливу є четвертим?

варіанти відповідей

Триває в наш час, його специфіка обумовлюється становленням і розвитком інформаційного суспільства

Поширення грамотності, широке охоплення населення різноманітною друкованою продукцією: листами, книгами, газетами, журналами тощо

Винахід фотографії, потім телеграфу, радіо, телефону, а потім кіно й телебачення

Використання примітивних вербальних і невербальних засобів духовного впливу

Запитання 9

Який з етапів розвитку інформаційно-психологічного впливу є другим?

варіанти відповідей

Триває в наш час, його специфіка обумовлюється становленням і розвитком інформаційного суспільства

Винахід фотографії, потім телеграфу, радіо, телефону, а потім кіно й телебачення

Використання примітивних вербальних і невербальних засобів духовного впливу

Поширення грамотності, широке охоплення населення різноманітною друкованою продукцією: листами, книгами, газетами, журналами тощо

Запитання 10

Який з етапів розвитку інформаційно-психологічного впливу є першим?

варіанти відповідей

Триває в наш час, його специфіка обумовлюється становленням і розвитком інформаційного суспільства

Поширення грамотності, широке охоплення населення різноманітною друкованою продукцією: листами, книгами, газетами, журналами тощо

Винахід фотографії, потім телеграфу, радіо, телефону, а потім кіно й телебачення

Використання примітивних вербальних і невербальних засобів духовного впливу

Запитання 11

Який з етапів розвитку інформаційно-психологічного впливу є третім?

варіанти відповідей

Триває в наш час, його специфіка обумовлюється становленням і розвитком інформаційного суспільства

Поширення грамотності, широке охоплення населення різноманітною друкованою продукцією: листами, книгами, газетами, журналами тощо

Винахід фотографії, потім телеграфу, радіо, телефону, а потім кіно й телебачення

Використання примітивних вербальних і невербальних засобів духовного впливу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест