Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів. Варіант ІІ

Тест виконано: 90 разів
12 запитань
Запитання 1

Що з переліченого можна віднести до опрацювання повідомлень?

варіанти відповідей

Пошук інформації в Інтернеті

Дзвінок по телефону

Розв'язування задач з математики

Запис інформації на диск

Запитання 2

Пристрої якого типу не відносяться до складових комп’ютера?

варіанти відповідей

Пристрої виведення даних

Пристрої введення даних

Пристрої для зберігання даних

Пристрої для видалення даних

Запитання 3

На якому з носіїв можна зберігати повідомлення?

варіанти відповідей

Факс

Стаціонарний телефон

Принтер

Оптичний диск

Запитання 4

Який з перелічених символів не можна використовувати в імені файлу? 

варіанти відповідей

1

Х

?

А

Запитання 5

Розширення jpg означає, що в файлі зберігаються …

варіанти відповідей

звукові дані

відео дані

графічні дані

текстові дані

Запитання 6

Який з пристроїв не належить до пристроїв виведення даних?

варіанти відповідей

Проектор

Клавіатура

Навушники

Монітор

Запитання 7

При перетягування об’єкта лівою кнопкою миші завжди виконується копіювання при натиснутій клавіші …

варіанти відповідей

Shift

Alt

Ctrl

Delete

Запитання 8

Персональний комп’ютер, який має сенсорний, тобто чутливий до дотиків, екран. – …

варіанти відповідей

планшетний

ноутбук

нетбук

стаціонарний

Запитання 9

Для того, щоб вставити об’єкт з буфера обміну потрібно натиснути комбінацію клавіш …?

варіанти відповідей

Ctrl+V

Ctrl+X

Ctrl+C

Ctrl+Z

Запитання 10

Для збереження звукових даних застосовують …

варіанти відповідей

диктофон

факс

фотоапарат

калькулятор

Запитання 11

Що з переліченого не можна віднести до засобів пошуку повідомлень?

варіанти відповідей

Електронна енциклопедія

Пошук відомостей в Інтернеті

Дзвінок по телефону

Довідкова служка

Запитання 12

Відомості про світ, що нас оточує, про явища, які відбуваються в ньому це – …

варіанти відповідей

інформація

повідомлення

дані

програми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест