Інформаційні технології для професій "Офіціант, бармен "(Підсумок)

Додано: 2 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 61 раз
15 запитань
Запитання 1

Спеціалізований комп’ютеризований комплекс програм і устаткування, який відкриває можливості щодо забезпечення ефективного управління закладами ресторанного господарства.

варіанти відповідей

Електронне меню

Сучасна система автоматизації

Інша відповідь

Запитання 2

Реальна економія і прибуток, а також: стають практично неможливими зловживання на виробництві; повний контроль за витратами коштів на виробничі і невиробничі потреби; оптимізація зарплати за підсумками роботи кожного працівника виробництва, офіціанта, бармена або менеджера; точний розрахунок собівартості страви, що дає можливістьоптимізації ціни страви; введення продуманої політики знижок - основні характеристики... 

варіанти відповідей

фінансової складової

якісної складової

інша відповідь

Запитання 3

Реальна економія і прибуток, а також: стають практично неможливими зловживання на виробництві; повний контроль за витратами коштів на виробничі і невиробничі потреби - характеристики ...

варіанти відповідей

якісної

фінансової

економічної

інша відповідь

Запитання 4

Оптимізація зарплати за підсумками роботи кожного працівника виробництва, офіціанта, бармена або менеджера; точний розрахунок собівартості страви, що дає можливістьоптимізації ціни страви; введення продуманої політики знижок - характеристики ... складової 

варіанти відповідей

фінансової

якісної

економічної

інша відповідь

Запитання 5

Оперативність передачі завдання на виробництво - прискорення обслуговування відвідувачів; підвищення якості приготування страв (контроль за дотриманням калькуляційних карт); оперативність і точність розрахунку з відвідувачем - характеристики... складової

варіанти відповідей

якісної

економічної

фінансової

інша відповідь

Запитання 6

За допомогою програмного пподукту можна автоматизувати робочі місця (декілька відповідей)

варіанти відповідей

адміністратора

касира

офіціанта

буфетника

бармена

Запитання 7

Готове рішення для автоматизації процесів роздрібного продажу і обслуговування відвідувачів на підприємствах громадського харчування з використанням торгового обладнання

варіанти відповідей

"Ресторан"

"Кафе"

Інша відповідь

Запитання 8

Для створення персоналізованих робочих місць в «Ресторан» застосовуються ...., що дозволяють реалізувати всі необхідні дії відповідно до обов'язків, що виконуються співробітниками підприємства.

варіанти відповідей

ергономічні інтерфейси

фіскальні реєстратор

інша відповідь

Запитання 9

Робоче місце офіціанта - це..

варіанти відповідей

Спеціалізоване робоче місце (термінал), обладнане touch-screen-монітором і що дозволяє здійснювати наступні дії: авторизований вхід в систему; вибір столу на графічній схемі залу; введення і збереження замовлення; дозаказ; роздрук рахунку

 Спеціалізоване робоче місце (термінал), обладнане touch-screen-монітором

Інша відповідь

Запитання 10

Робоче місце організоване на базі кишенькового персонального комп'ютера типу POCKET PC

варіанти відповідей

Мобільне робоче місце офіціанта

Робоче місце офіціанта

Інша відповідь

Запитання 11

Робоче місце «Офіціант» дозволяє здійснювати такі дії (декілька відповідей)

варіанти відповідей

авторизований вхід в систему

вибір столу на графічній схемі залу

введення і незбереження замовлення

введення і збереження замовлення;

Запитання 12

Інтерактивне меню, що реалізується за допомогою сенсорного дисплею, який розміщують біля столу або на столі, за яким сидить гість , чи біля барної стійки.

варіанти відповідей

Меню

Електронне меню

Онлай меню

Інша відповідь

Інтерактивне меню

Запитання 13

Для того щоб переконати споживачів придбати ті чи інші страви та напої, поряд зі звичайним меню використовують

варіанти відповідей

Меню-газета

Електронне меню

Інша відповідь

Запитання 14

Переваги електронного меню... (декілька відповідей)

варіанти відповідей

можна зразу зробити замовлення.

кожен самостійно та швидко може отримати додаткову інформацію про страви: склад інгредієнтів, рецепт, енергетична цінність, спосіб приготування тощо.

під час очікування замовлення можна пограти в різні ігри, почитати новини, анекдоти, замовити музику або подивитися відео.

Запитання 15

Переваги електронного меню... (декілька відповідей)

варіанти відповідей

споживачам не треба чекати офіціанта

не можна зразу зробити замовлення

новизна цих послуг приваблює молодь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест