Модуль. Тривимірне моделювання (35 год.)
Тема 1. Тривимірна графіка
Урок 3 (питання 1-10)
Сцена, об’єкти та їх елементи. Матеріали. Текстури. Освітлення та камери. Рендеринг.
Віртуальний простір, у якому працює модель (створюється тривимірний об'єкт), називають ...
... - множина вершин, ребер і граней, які визначають форму об’єкта.
Більш плавні лінії у
... - елемент полігональної сітки, певний опуклий багатокутник (трикутник, чотирикутник тощо)
... - візуальні властивості об'єкта, наприклад колір, дзеркальна або шорстка поверхня тощо.
... - процес отримання зображення моделі за допомогою відповідного програмного забезпечення
У ході рендерингу векторна просторова модель перетворюється на двовимірний малюнок. Якщо ви створюєте відео, то відбувається рендеринг послідовності таких картинок, по одній на кожний кадр. У ході рендерингу відбуваються ...
... - метод рендерингу при якому прослідковується взаємодія променів світла із поверхнями, оберненої траєкторії розповсюдження променю. Метод досить непрактичний і потребує витрат значної кількості часу.
... - за цього методу відбувається розрахунок взаємодії поверхонь і середовища у видимому спектрі за допомогою інтегральних рівнянь, математики кінцевих елементів для симулювання дифузного розповсюдження світла. Тим самим досягається ефект м'якого освітлення.
... - за цього методу із точки спостереження спрямовуються промені на об'єкти. При цьому промені закінчуються, коли досягають об'єкта.
... - проектування об'єктів сцени відбувається без ефекту перспективи відносно спостерігача. За методу сканування рядків виконується розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променю від спостерігача через заданий піксель до перетину із першою поверхнею, що зустрінеться.
... - спирається на глибину об'єктів зображення, яка генерується на осі координат Z. Таким чином відтворюється звичне сприйняття глибини, а саме ті об'єкти, що перебувають ближче до нас, перекривають наступні. Метод використовуються в OpenGL і DirectX.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома