Інформатика (10 клас) Тема 1. Тривимірна графіка Урок 3 (Сцена, об’єкти та їх елементи. Матеріали. Текстури. Освітлення та камери. Рендеринг.)

Модуль. Тривимірне моделювання (35 год.)

Тема 1. Тривимірна графіка

Урок 3 (питання 1-10)

Сцена, об’єкти та їх елементи. Матеріали. Текстури. Освітлення та камери. Рендеринг.

Додано: 29 січня
Предмет: Інформатика, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Віртуальний простір, у якому працює модель (створюється тривимірний об'єкт), називають ...

варіанти відповідей

робочим простором

вікном

сценою

системою координат

Запитання 2

... - множина вершин, ребер і граней, які визначають форму об’єкта.


варіанти відповідей

Скульптура

Полігональна сітка

Тривимірний об'єкт

Тривимірний елемент

Запитання 3

Більш плавні лінії у

варіанти відповідей

високополігонального об'єкта

низько-полігонального об'єкта

Запитання 4

... - елемент полігональної сітки, певний опуклий багатокутник (трикутник, чотирикутник тощо)

варіанти відповідей

Полігон (грань)

Будь яка сторона об'єкта

Сторона об'єкта на певній вісі координат

Площина обмежена ребрами

Запитання 5

... - візуальні властивості об'єкта, наприклад колір, дзеркальна або шорстка поверхня тощо.

варіанти відповідей

Візуальні ефекти

Матеріали та текстури

Джерело світла

Рейтрейсінг

Запитання 6

... - процес отримання зображення моделі за допомогою відповідного програмного забезпечення

варіанти відповідей

Дискретизація

Конвертація

Декодінг

Рендеринг

Запитання 7

У ході рендерингу векторна просторова модель перетворюється на двовимірний малюнок. Якщо ви створюєте відео, то відбувається рендеринг послідовності таких картинок, по одній на кожний кадр. У ході рендерингу відбуваються ...


варіанти відповідей

складні обчислення, але не потребує значних апаратних ресурсів

не складні обчислення, але потребує значних апаратних ресурсів

складні обчислення, та потребує значних апаратних ресурсів

не складні обчислення, не потребує значних апаратних ресурсів

Запитання 8

... - метод рендерингу при якому прослідковується взаємодія променів світла із поверхнями, оберненої траєкторії розповсюдження променю. Метод досить непрактичний і потребує витрат значної кількості часу.

варіанти відповідей

Метод растеризації та метод сканування рядків

Метод трасування

Метод Z-буфер

Метод кидання променів

Метод глобальної ілюмінації


Запитання 9

... - за цього методу відбувається розрахунок взаємодії поверхонь і середовища у видимому спектрі за допомогою інтегральних рівнянь, математики кінцевих елементів для симулювання дифузного розповсюдження світла. Тим самим досягається ефект м'якого освітлення.

варіанти відповідей

Метод растеризації та метод сканування рядків

Метод трасування

Метод Z-буфер

Метод кидання променів

Метод глобальної ілюмінації


Запитання 10

... - за цього методу із точки спостереження спрямовуються промені на об'єкти. При цьому промені закінчуються, коли досягають об'єкта.

варіанти відповідей

Метод растеризації та метод сканування рядків

Метод трасування

Метод Z-буфер

Метод кидання променів

Метод глобальної ілюмінації


Запитання 11

... - проектування об'єктів сцени відбувається без ефекту перспективи відносно спостерігача. За методу сканування рядків виконується розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променю від спостерігача через заданий піксель до перетину із першою поверхнею, що зустрінеться.

варіанти відповідей

Метод растеризації та метод сканування рядків

Метод трасування

Метод Z-буфер

Метод кидання променів

Метод глобальної ілюмінації


Запитання 12

... - спирається на глибину об'єктів зображення, яка генерується на осі координат Z. Таким чином відтворюється звичне сприйняття глибини, а саме ті об'єкти, що перебувають ближче до нас, перекривають наступні. Метод використовуються в OpenGL і DirectX.

варіанти відповідей

Метод растеризації та метод сканування рядків

Метод трасування

Метод Z-буфер

Метод кидання променів

Метод глобальної ілюмінації


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест