Інформатика. 7 клас. ГР1;ГР2;ГР3;ГР4;НУШ. Узагальнення знань з теми «Алгоритми та програми»

20 запитань
Запитання 1

ГР1. Яким знаком у Python позначається присвоєння?

варіанти відповідей

=

!=

==

:=

Запитання 2

ГР3. Яким є призначення команди print?

варіанти відповідей

перевірка програми на наявність помилок

введення значень змінних з клавіатури

виведення повідомлення

надання імені змінній

Запитання 3

ГР2. print ("I'm learning Python") Який результат виконання програми?

варіанти відповідей

I'm learning Python 


"Hello, world"


("I'm learning Python")


"I'm learning Python"

Запитання 4

ГР3. Яким є призначення команди input?

варіанти відповідей

перевірка програми на наявність помилок — ваша відповідь

виведення повідомлення

надання імені змінній

введення значень змінних з клавіатури

Запитання 5

ГР1. Тип даних, який позначає дробові числа?

варіанти відповідей

int

str


float 


char

Запитання 6

ГР3. Середовище програмування на Python називається

варіанти відповідей

Python IDEY

Python IDOL

Python IDLE

Запитання 7

ГР2. Загальний вигляд команди присвоювання

варіанти відповідей

<ім'я змінної>=<значення або вираз>

 <значення або вираз>=<ім'я змінної>

 <ім'я змінної><значення або вираз>=

<значення або вираз><ім'я змінної>=

Запитання 8

ГР2. Що виведе цей код? a = 1 b = 3 c=a+b print(c)

варіанти відповідей

1

нічого

4

3

Запитання 9

ГР1. Який модуль містить набір графічних компонентів для створення графічного інтерфейсу?

варіанти відповідей

turtle

title

tkinter

Запитання 10

ГР3. Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.title ("Графічна програма")

root=Tk()

wind.mainloop()

Запитання 11

ГР1. Підпрограма- це...

варіанти відповідей

 програма або технічний засіб, який виконує перетворення чи іншу обробку текстів програм.

окрема частина програми, яка має ім'я, містить команди і може бути викликана на виконання в будь-якому місці програми.

 комп'ютерна програма, що перетворює (компілює) початковий код, написаний певною мовою програмування.

Запитання 12

ГР3. За допомогою якої команди можна перетворити текст на ціле число?

варіанти відповідей

x=int(a) 


 x=float(a)


 x=print(a)


Запитання 13

ГР 3. Оберіть правильний рядок введення даних.

варіанти відповідей

day=int(input('Який сьогодні день тижня?')')


 day=input'Який сьогодні день тижня?'



 day=(input'Який сьогодні день тижня?')


 

day=input('Який сьогодні день тижня?')

Запитання 14

ГР3. Виберіть команду, котра дозволить додати нову логічну умову у випадку хибності попередньої.

варіанти відповідей

 elif

 if

 goto

 do

Запитання 15

ГР 2. Вкажіть логічну операцію, котра дозволить порівняти два значення з умовою "не дорівнює".

варіанти відповідей

!=

 =!

 ==

 =!=

Запитання 16

ГР4. Що таке фейк?

варіанти відповідей

Офіційно підтверджена інформація

 Вигадана або спотворена інформація

 Статистичні дані

 Думка експерта

Запитання 17

ГР4. Чи правильне тввердження?

"Під час роботи в мережі слід дотримуватися основних правил безпечного користування Інтернетом та критично оцінювати інформацію"

варіанти відповідей

 Так

 Ні

 Не знаю 

Запитання 18

ГР4. Що необхідно зробити по закінченню роботи за комп'ютером?


 

варіанти відповідей

навести лад на робочому місці, закрити вікна всіх програм, вимкнути комп'ютер, підставити стілець.

 

вимкнути комп'ютер, покинути приміщення

 вимкнути комп'ютер

Запитання 19

ГР2. Що буде зображено в результаті виконання фрагменту програми :

c.create_rectangle(250, 40, 400, 300, width=4, outline="blue", fill="yellow")

варіанти відповідей

овал синього кольору, зафарбований жовтим

овал жовтого кольору, зафарбований синім

прямокутник синього кольору, зафарбований жовтим

прямокутник жовтого кольору, зафарбований синім

Запитання 20

ГР1. Що це :

def click (event):

  root.geometry('400x300+200+100')

  root.title('Я змінюю значення властивостей форми')

  root['bg']='yellow'

варіанти відповідей

програма для створення вікна жовтого кольору

підпрограма для створення вікна жовтого кольору

обробник події один клік

обробник події два кліки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест