Розділ 4. Бази даних. Системи керування базами даних.
Урок 33 (питання 1-2) підручник 4.1
Поняття та призначення баз даних
Урок 34 (питання 3-5) підручник 4.1
Ознайомлення з системою керування базами даних
Урок 35 (питання 6-12) підручник 4.2
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці
База даних - це
Основним призначенням бази даних є систематизоване збереження даних та
... - це спеціальні програми які використовують для роботи з комп’ютерними базами даних, що призначені для створення, збереження та використання баз даних
Залежно від структури даних, яка використовується в системі управління базами даних, їх поділяють на
Основними об’єктами в базах даних Access є:
як називається структури даних що передбачає організацію даних про об’єкти у вигляді дерева. У цій структурі даних у кожного об’єкта є тільки один об’єкт вищого рівня, якому він підпорядкований (батьківський), і може бути кілька підпорядкованих (нащадків). Виключення складає тільки найвищий за єрархією об’єкт – у нього немає батьківського об’єкта.
... - основою структури даних для цієї бази даних є таблиця. У таблицях кожний рядок містить набір значень властивостей одного з об’єктів предметної області. Кожний стовпець таблиці містить набір значень певної властивості об’єктів предметної області.
Рядок таблиці реляційної бази даних, що містить значення властивостей одного об’єкта із множини однорідних об’єктів називають
Стовпець (має ім’я, яке пов’язано з назвою властивості, містить множину значень однієї властивості всіх об’єктів множини) таблиці реляційної бази даних називають
У базах даних передбачена обов’язкова вимога ідентифікації об’єктів за рахунок унікальності набору значень їх властивостей. Для таблиці реляційної бази даних це означає, що значення хоча б в одному з полів не повинні повторюватися. Таке поле називають
Між таблицями може встановлюється зв’язок, за множинністю виділяють такі типи зв’язків:
У таблиці бази даних, якщо жодне з полів не передбачає використання унікальних даних. У таких випадках:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома