Інтеграція. Інтелектуальні карти для організації навчального змісту курсу «Я досліджую світ» при вивчені освітньої галузі «Соціальна та здоров’язбережувальна». Етапи створення лепбуків.

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Людина і світ, 11 клас
Тест виконано: 143 рази
20 запитань
Запитання 1

Інтеграція – це процес 


варіанти відповідей

взаємодії

об’єднання

диференціації

взаємовпливу

взаємопроникнення

розмежування

взаємозближення

Запитання 2

Результат інтеграції


варіанти відповідей

оновлення елементів системи освіти

зміна властивостей системи освіти

утворення нової цілісної системи освіти

зміна зв’язків  елементів системи освіти

Запитання 3

Горизонтальний міжпредметний зв’язок


варіанти відповідей

інтегровані предмети вивчаються відірвано в часі

інтегровані предмети вивчаються впродовж тижня

інтегровані предмети вивчаються впродовж одного дня

інтегровані предмети вивчаються впродовж місяця

інтегровані предмети вивчаються впродовж одного заняття

Запитання 4

Переваги інтегрованого навчання:


варіанти відповідей

чітке розуміння мети кожного предмету в різних контекстах

глибоке розуміння будь-якої теми, завдяки її дослідженню через кілька точок зору

диференційовані завдання

усвідомлення комплексного підходу

репродуктивний характер навчання

вдосконалення навичок системного мислення

Запитання 5

Умови процесу інтеграції

варіанти відповідей

об’єкти дослідження однакові або досить близькі

формування знань з кожного окремого предмету 

розв’язання проблеми диференційованим способом

використовуються однакові або близькі методи дослідження

об’єкти пізнання підпорядковуються загальним закономірностям

Запитання 6

Інтелект-карта


варіанти відповідей

метод структуризації матеріалу з використанням графічного запису

документально хрестоматійні матеріали

різновид діяльнісного підходу інтегрованого навчання

виділення незрозумілих  слів  у тексті

технологія осмислення та запам’ятовування інформації

Запитання 7

Функції карти знань

   


варіанти відповідей

поліпшити пам'ять

диференціювати роботу учнів

розвиток активності

нагадати факти, слова і образи     

генерувати ідеї

надихнути на пошук рішення

Запитання 8

Вставте пропущені слова «Основна ідея інтелект карт полягає в оформленні ______ та ______у зручній формі.»


варіанти відповідей

теми та мети  

думок та висновків

дня та тижня

питань та відповідей

Запитання 9

Алгоритм створення інтелект-карти:


варіанти відповідей

увага на ключове поняття

використовуйте рукописний текст

починайте роботу з центру

зв’язуйте думки 

пишіть цілими  реченнями

Запитання 10

Вставте пропущені слова «Навколо ключового слова напишіть все, що ви знаєте або те, що спадає вам на думку про ___________, які розглядаються»


варіанти відповідей

слова чи словосполучення

об’єкт чи явище

інформація та ідеї

тему і мету

день чи тиждень

Запитання 11

Закінчіть речення «Лепбук — багатофункціональна розкладна папка, що містить ніші й кріплення для …..»

варіанти відповідей

різноманітного дидактичного матеріалу

знання з теми чи групи тем

узагальнення теми

матеріалів з певного етапу навчання


Запитання 12

Особливість сформованого лепбука


варіанти відповідей

складатися і займати мінімум місця для зберігання

розкладатися в об'ємну папку

призначений тільки для індивідуального користування

містить кишені, віконечка, папки-ширмочки

зберігається в учнівському портфоліо 

Запитання 13

Найголовнішим для створення лепбуку є:



варіанти відповідей

цупкий папір

картон для основи

знання та фантазія

кольорові олівці, фарби

картинки, зображення

значимість інформації

Запитання 14

Особливості навчальних занять «Я дослідую світ»


варіанти відповідей

заняття структуровано за тематичними розділами

види діяльності учнів, які задовольняють природні потяги дитини до дослідництва

завдання репродуктивного характеру

завдання для формулювання висновків

робота із засобами етнопедагогіки

завдання на конструювання

Запитання 15

Завдання, які варто використовувати вчителеві на уроках ЯДС:


варіанти відповідей

«відшукай зайве»

«знайди схоже і відмінне»

«прочитай і перекажи»

«установи зв’язки»

«дай відповіді на запитання»

«змоделюй»

Запитання 16

Карта знань дозволяє:


  

  

  

 

варіанти відповідей


 поліпшити пам'ять, нагадати факти, слова і образи

корегувати знання учнів

генерувати ідеї

виявити рівень знань учнів

оцінити рівень засвоєних знань


  аналізувати результати або події

Запитання 17

Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:


 

 

 

 

варіанти відповідей

наявність кваліфікованого вчителя

 наявність різновікової групи учнів

 одноманітні види діяльності

наявність доброго підручника, ТЗН

виділення головного і другорядного

наявність мотивації навчання

Запитання 18

Для гарантії ефективної роботи з інформацією в інтелект карті, її необхідно записувати



 

 

  

 

варіанти відповідей

концентрично

 у формі деревоподібної схеми

лінійно

у формі схеми

Запитання 19

При викладанні предмету «Я досліджую світ» перевагу слід надавати таким методам



варіанти відповідей

 спостереження

  екскурсії 

  досліди  

читання і переказування

 активні, творчі методи

демонстрація об'єктів

пояснення

Запитання 20

Графічні вправи як засіб підготовки до складання інтелект карт на уроках "Я досліджую світ"


  

  

  

варіанти відповідей

 складання схем

складання моделей 

складання плану статті

складання таблиць

складання лепбуків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест