Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Лазарус

Додано: 10 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Копія з тесту: Інтерфейс Лазарус
12 запитань
Запитання 1

Компонент Label - це...

варіанти відповідей

форма

заголовок

кнопка

напис

Запитання 2

Компонент Button - це...

варіанти відповідей

форма

заголовок

 кнопка

напис

Запитання 3

Властивість Caption...

варіанти відповідей

ширина

напис

заголовок

підказка

Запитання 4

Форма - це...

варіанти відповідей

об’єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування), зокрема, кнопки, поля, написи, меню, смуги прокручування та інше.

алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером.

Запитання 5

Оператор (команда) присвоювання:

варіанти відповідей

:=

=

=:

:

Запитання 6

Команда оголошення змінної:

варіанти відповідей

begin

const

and

else

end

var

Запитання 7

Оберіть вікно Редактор тексту.

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть Вікно Форми.

варіанти відповідей
Запитання 9

Алгоритм - це ...

варіанти відповідей

послідовність команд

той хто виконує команди

наказ, вказівка виконати певні дії

котик

Запитання 10

Що означає подія OnClick?

варіанти відповідей

Створення форми

Натиснення кнопки миші

Видалення форми

Зміна розміру вікна форми

Запитання 11

Що означає програмний код: Form1.Color:=clRed;

варіанти відповідей

колір напису червоний

колір форми синій

 колір форми червоний

заголовок форми червоний

Запитання 12

Оберіть слова між якими записується команда процедури

варіанти відповідей

 begin

end

esc

finish

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест