Історія України 1939 - 1945

Додано: 20 червня 2020
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 20 разів
20 запитань
Запитання 1

Політика радянізації західних областей України в 1939—1941 рр. характеризувалася

варіанти відповідей

налагодженням співробітництва влади з політичними партіями

націоналізацією промисловості, торгівлі, земель великих власників

лояльним ставленням влади до священиків греко-католицької церкви

залученням «буржуазних спеціалістів» до процесу форсованої індустріалізації

Запитання 2

До складу якого адміністративного утворення входили окуповані гітлерівцями та їхніми союзниками Одещина, південні райони Вінницької та західні райони Миколаївської областей?


варіанти відповідей

Дистрикт «Галичина»

Рейхскомісаріат «Україна»

губернаторство «Трансністрія»

прифронтова область, підпорядкована безпосередньо військовому командуванню

Запитання 3

Під час нацистської окупації України на Волині тривав збройний етнічний конфлікт між:


варіанти відповідей

українцями і поляками

німцями і поляками

білорусами і українцями

росіянами і поляками

Запитання 4

Про дії якої влади йдеться в уривку з історичного джерела:

«Підготовча робота до евакуації та сама евакуація в’язниць розпочалася з 22 червня цього року. У чотирьох в’язницях утримувалося 5424 в’язні. У перший же день уторгнення німців у СРСР у в’язницях було виконано вироки щодо 108 в’язнів…»?


варіанти відповідей

угорської

польської

нацистської

радянської

Запитання 5

Оточення та розгром угруповання німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України стали наслідком проведення


варіанти відповідей

битви за Дніпро.

Корсунь-Шевченківської операції.

Львівсько-Сандомирської операції.

Карпатсько-Ужгородської операції.

Запитання 6

Із якого плацдарму почався наступ радянських військ, що завершився визволенням столиці УРСР Києва від нацистських загарбників?



варіанти відповідей

Миколаївського

Лютізького

Букринського

Кременчуцького

Запитання 7

На фото зображено?



варіанти відповідей

учасників українського дисидентського руху.

діячів руху Опору в роки Другої світової війни.

командувачів радянських партизанських з’єднань.

керівників перших загонів Української повстанської армії.


Запитання 8

Реалізація Радянським Союзом умов «пакта Молотова–Ріббентропа» розпочалася


варіанти відповідей

1 вересня 1939 р.

17 вересня 1939 р.

28 червня 1940 р.

22 червня 1941 р.

Запитання 9

Збройно-політична формація, створена Т. Боровцем (Бульбою), що діяла на Волині з червня 1941 р. до лютого 1944 р., називалася


варіанти відповідей

«Українська головна визвольна рада».

«Сірожупанна дивізія».

«Вільне козацтво».

«Поліська Січ».

Запитання 10

Український таємний університет у 1920-ті рр. діяв на території


варіанти відповідей

Польщі

Угорщини

Чехословаччини

Румунії

Запитання 11

На карті жирною пунктирною лінією позначено


варіанти відповідей

територію провінції «Трансністрія» - зони румунської окупації в 1941 р.

зону зосередження головних сил радянських партизанів у 1942-1943 рр.

райони базування загонів Української повстанської армії в 1943-1944 рр.

межі дистрикту «Галичина» в складі Генерального губернаторства в 1944 р.

Запитання 12

Поняття «рух Опору» є протилежним за змістом до поняття:

варіанти відповідей

«консерватизм»

«космополітизм»

«колабораціонізм»

«колоніалізм»

Запитання 13

Бойові дії на території України в 1941 р. привели:


варіанти відповідей

до зриву плану «блискавичної війни» Німеччини проти СРСР

до повної окупації УРСР військами Німеччини та її союзників

до утворення маріонеткової Української держави

до створення українських збройних формувань у складі Червоної армії

Запитання 14

Які терміни слід використовувати, характеризуючи події Великої Вітчизняної війни на території УРСР у 1943 р.?


варіанти відповідей

план «Барбаросса»

«Східний вал»

партизанські рейди

плацдарм

евакуація

радянізація

похідні групи

Запитання 15

Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в Українській РСР у 1930-х роках.


варіанти відповідей

співіснування державного та приватного секторів економіки, підтримка підприємницької активності громадян;

всеохоплюючий політико-ідеологічний контроль держави над усіма сферами життя суспільства

існування незалежних профспілок, неурядових громадських організацій та інституцій;

одержавлення економіки, її мілітаризація та бюрократизація, використання примусової праці

визнання абсолютної цінності людської особистості, дотримання владою принципу «особа важливіша за державу»

політичний плюралізм, активна діяльність партій, які є виразниками інтересів різних верств суспільства;

панування однопартійної системи, зрощування партійного та державного апаратів, культ вождя.

Запитання 16

Північна Буковина увійшла до складу УРСР:



варіанти відповідей

1938 р.

1939 р.

1940 р.

1941 р.

Запитання 17

Вкажіть рік проголошення курсу на суцільну колективізацію в УСРР.


варіанти відповідей

1919 р.

1929 р.

1932 р.

1937 р.

Запитання 18

Яка подія європейської історії прискорила процес надання автономії Закарпаттю?


варіанти відповідей

підписання Пакту Молотова—Ріббентропа

формування осі «Берлін—Рим—Токіо»

«аншлюс» Австрії Німеччиною

укладення Мюнхенської угоди

Запитання 19

Яке визначення розкриває зміст поняття «осадництво»?


варіанти відповідей

здійснюване урядом Польщі в 1920-ті рр. планомірне заселення українських земель військовими та цивільними колоністами

добровільне чи вимушене переміщення населення з країни постійного проживання в інші країни

право самостійного здійснення державної влади або управління, яке надається конституцією окремій частині держави

режим, якому властива монополія на владу однієї особи, політичного угруповання або партії

Запитання 20

Діяльність на території УРСР польових військкоматів у 1943—1944 р. привела:


варіанти відповідей

до невиправдано великих жертв під час визволення території республіки

до швидкого відновлення економічного потенціалу республіки

до широкомасштабного розгортання в тилу ворога партизанського руху

до кількісного перевищення Червоної армії над вермахтом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест