Події якого періоду в житті українського села змальовано у творі «Кайдашева сім`я»?
Що збиралася робити Мотря, коли до неї Карпо почав залицятися, спершись на ворота?
Кого Кайдашиха «одразу почастувала полином»?
У творі поріднилися сім`ї:
Серед іншого, Мотря сподобалась Карпові за те, що в неї:
Упізнай героя: «Уважав, що вісь біля воза зламалась тільки тому, що він поїхав по снопи в неділю»:
Де вперше зустрівся Лаврін з Мелашкою?
Скільки прожила Мелашка в Кайдашів, як у раю?
До композиційних особливостей повіті НЕ належить:
Упізнай героя: «Висока на зріст, рівна станом, але не дуже тонка, з кремезними ногами, з рукавами, позакочуваними по лікоть, з чорними косами, вона була ніби намальована на білій стіні»:
Позначте порядок подій у творі «Кайдашева сім`я»:
1. Одруження Карпа
2. Одруження Лавріна
3. Всихання груші
4. Смерть Кайдаша
5. Бійка Мотрі з Кайдашихою
6. Втеча Мелашки до Києва
Установіть відповідність між словами персонажів і героєм твору «Кайдашева сім`я»:
а) «Коли буду вибирати собі дівчину, то 1. Кайдашиха
візьму гарну, як квіточка». 2. Баба Палажка
б) «Одривай хату од цих злиднів! Що б там 3. Мелашка
не коштувало, одривай, а ні, я сама відірву». 4. Мотря
в) «Шкода мені тебе! У мене ще не було такої
доброї та робочої наймички, як ти».
г) «Не жаль мені ні села, ні роду, жаль мені
тільки чоловіка. Мабуть, він за мною побивається,
коли одразу так залило мою душу сльозами».
д) «Це нечиста сила мене давила… Двадцять
пасок з`їла в Києві, а за двадцять першою такий
гріх трапився. Послинив нечистий усе лице, й
губи, й щоки».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома