Запишіть степінь з дробовим показником у вигляді кореня
70,25
Замініть степенем з дробовим показником
Обчисліть
Розв'яжіть рівняння ( х-2)0,5=6
Порівняйте числа 1,5-0,3 і 1,8-0,3
Розв'яжіть рівняння х⅔ +х⅓-6=0
Функцію задано формулою ƒ(х) = х-0,75. Чому дорівнює ƒ(81)?
Наякому малюнку зображено графік непарної функції
Порівняйте ∛11 і √5
Вкажіть на рисунку графік парних функцій
Користуючись графіком функції, що зображений на рисунку, вкажіть усі правильні твердження
Внести множник під знак кореня
Винести множник з-під знака кореня
Знайдіть значення виразу:
Дослідіть функцію у = 5х2 + 3х4 на парність
Вкажіть усі нулі функції
Спростити
Установіть відповідність між функцією та її областю визначення
Скоротити дріб
Укажіть графік функції
у=х-2
Укажіть графік функції
у=х1/2
Укажіть графік функції
у=х3
укажіть графік функції
у=х-3
укажіть графік функції
у=х1/3
укажіть графік функції
у=-х55
На рисунку зображений графік деякої функції, заданої на проміжку [-5;6]. Укажіть проміжок зростання цієї функції.
Обчисліть f(-3), якщо f(х)=√(х2+16)
Яке з наведених чисел є раціональним?
Графік якої з функцій зображено на рисунку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома