Повість "Кайдашева сім'я" є зразком напряму
Під однією горою,коло зеленої левади, в глибокій западині стояла чимала хата Омелька Кайдаша. Хата потонула в зеленому садку.
Даний уривок є таким композиційним елементом...
«Широкі рукава закачались до ліктів; з-під рукавів було видно здорові загорілі жилаві руки. Широке лице було сухорляве й бліде, наче лице в ченця. На сухому високому лобі набігали густі дрібні зморшки. Кучеряве посічене волосся стирчало на голові, як пух, і блищало сивиною». Чий це портрет:
Хлопець жартівливий, дотепний, веселий. Він у всьому бачить добре, шанує людей, захоплюється красою природи, має ліричну душу й грає на сопілці. Чий це портрет
Особливістю прози І.Нечуя-Левицького є
Громада у волость обирає за десяцького
Яка тема є центральною у творчості Івана Нечуя-Левицького?
У творі «Кайдашева сім’я» слова
«Діло з грушею скінчилося несподівано. Груша всохла, і дві сім’ї помирилися. В обох садибах настала мирнота й тиша» є:
Їм не до сміху, оскільки вони — учасники великої родинно-побутової війни, якій не видно кінця», — сказано про персонажів твору
Корифеєм української прози називають :
Твору "Кайдашева сім'я" стосуються всі висловлення, окрім
Життя родини Мазурів із села Семигори лягло в основу твору
Укажіть, які події твору «Кайдашева сім’я» є основним композиційним елементом:
"Серце з перцем» у героїні твору «Кайдашева сім’я»
Чого найбільше боявся Омелько?
Волосний посадив Мотрю в холодну на два дні за те, що вона
Який предмет побуту викликав страшну сварку в родині Кайдашів?
Героями одного твору є всі , окрім :
Здрібніння людської душі змальовує :
Вид епічного твору, головна увага якого зосереджується на розкритті суперечностей і закономірностей суспільного життя, соціальній зумовленості дій і вчинків персонажів, зображенні їх у побутовому
середовищі:
Роль народного радіо в повісті Івана Нечуя-Левицького виконує:
Характеристику : "З нього буде добрий сіпака..." дано:
Батьківську землю Карпо та Лаврін міряли
У творі «Кайдашева сім’я» НЕ порушено проблеми
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома