Китай в другій половині ХХ - на початку ХІ століття

Додано: 13 лютого 2021
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 44 рази
15 запитань
Запитання 1

Перемозі китайських комуністів передувала

варіанти відповідей

виведення американських військ

громадянська війна 1946-1949 рр.

успішна аграрна реформа

об'єднання КПК і Гоміньдану

Запитання 2

Коли було проголошено утворення Китайської Народної Республіки?

варіанти відповідей

жовтень 1945

березень 1946

жовтень 1949

жовтень 1950

Запитання 3

Куди евакуювались залишки військ Гоміньдану, створивши там Китайську Республіку?

варіанти відповідей

на острів Тайвань

на острови Гонконгу

на острови Макао

на острів Хайнань

Запитання 4

індустріальний експеримент з метою наздогнати передові країни світу отримав назву:

варіанти відповідей

культурна революція

великий стрибок

китайське економічне диво

чотири модернізації

Запитання 5

Встановіть відповідність між етапами економічного розвитку Китаю і їх назвами:

1. Перший етап

2. Другий етап

3. Третій етап

А. Ринкова трансформація і побудова соціалізму з китайською специфікою;

Б. Інноваційна економіка і побудова соціалізму з китайською специфікою в нову еру;

В.Епоха прискореної індустріалізації та побудова соціалізму.

варіанти відповідей

1 В; 2 А; 3 Б

1 Б; 2 В; 3 А

1 А; 2 Б; 3 В

Запитання 6

Вкажіть політичного діяча, під керівництвом якого було взято курс на переорієнтацію Китаю від традиційної економічної моделі, заснованої на домашньому господарстві, до розвитку соціалістичного промислового комплексу, використовуючи прямий державний контроль. Він проводив політику "трьох червоних знамен" і ""великого стрибку"

варіанти відповідей
Запитання 7

Вкажіть ключові особливості стратегії індустріалізації 1950-х років в Китаї

варіанти відповідей

легка промисловість – пріоритетний сектор економіки;

стратегічна орієнтація на видобувну та переробну

галузі;

стрімке зростання доходів селянства;

державні інвестиції;

планове управління економікою;

повна відкритість світові.

Запитання 8

Що означає термін "хунвейбіни"?

варіанти відповідей

підрозділи Народно-визвольної армії 

ревізіоністи часів "культурної революції"

дисиденти, пов'язані з іноземними правозахисними організаціями

молодіжні штурмові загони, що допомагали владі боротись з опозицією під час проведення "культурної революції"

Запитання 9

Вкажіть зображення китайського лідера 1978-1997 років, що проводив економічні реформи: демонтаж системи комун, скасування колективізації, введення приватних підприємств і реформування системи управління. Прагматичний політик, автор вислову: «Неважливо, якого кіт кольору – чорний він чи білий. Хороший кіт такий, який ловить мишей». 

варіанти відповідей
Запитання 10

Що було особливістю китайських реформ за часів Ден Сяопіна?

варіанти відповідей

активно розвінчувався "культ особи" Мао Цзедуна

демократичні сили домоглись відсторонення від влади КПК

вони не торкались політичної сфери

відсутність виступів протестувальників-студентів

Запитання 11

Спроба "оксамитової" революції відбулась

варіанти відповідей

1997

2003

1989

1976

Запитання 12

Що означає гасло кампанії "Полювання на мух і тигрів"?

варіанти відповідей

боротьба з китайською мафією

боротьба з опозицією

боротьба з економічним шпигунством

боротьба з чиновницькою корупцією

Запитання 13

Оберіть правильну послідовність подій:

А. Трагедія на площі Тяньаньмень;

Б. Початок "культурної революції";

В. Вступ військ КНР у війну в Кореї;

Г. Проголошення курсу "чотирьох модернізацій"

варіанти відповідей

Б А В Г

В Б Г А

А Г Б В

Б Г А В

Запитання 14

Встановіть правильну послідовність подій зовнішньої політики Китаю:

А. Відновлення дипломатичних відносин між Китаєм і США;

Б. Радянсько-китайський конфлікт на острові Даманський;

В. В'єтнамо-китайський конфлікт через Камбоджу (Кампучію);

Г. Повернення Гонконгу під контроль Китаю;


варіанти відповідей

В А Б Г

Г Б В А

А Г Б В

Б В А Г

Запитання 15

Вкажіть, членом яких міжнародних організацій є Китай?

варіанти відповідей

Рада Європи

ООН

СОТ

СНД

НАТО

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест