Дельфін, білуха, видра належать до класу
Укажіть ряд, до якого належить зображена на емблемі тварина.
На рисунку зображено золоту пам’ятну монету, випущену Національним банком Укра]ни. Укажіть ряд, .до якого належить зображена на монеті тварина.
Представники якого ряду ссавців мають слабодиференційовані зуби та невеликі півкулі переднього мозку без звивин, ведуть переважно нічний спосіб життя?
На початку вересня 2016 року Міжнародний союз охорони природи й природних ресурсів повідомив про збільшення чисельності популяції рідкісної зображеної тварини (див. рисунок). Ця тварина є символом Всесвітнього фонду дикої природи й зображена на його емблемі. Ця тварина належить до ряду
На рисунку зображено хордових тварин.
Які з ознак є спільними для всіх зображених тварин?
1 запліднення внутрішнє
2 шкіра не має залоз
3 є два кола кровообігу
4 органами виділення є нирки
5 кровоносна система замкнена
6 координацію рухів забезпечує спинний мозок
Якою літерою позначено тварину з такими ознаками: пристосована до пересування у воді, дихає за допомогою легень, її зародок розвивається в яйці на суходолі, своїх малят вигодовує молоком?
Укажіть представника ссавців із ряду Комахоїдні.
Більшість ссавців відрізняються від плазунів наявністю
Представники якого ряду ссавців мають слабо диференційовані зуби та невеликі півкулі переднього мозку без звивин, ведуть переважно нічний спосіб життя?
Виберіть представника ссавців, що належить до ряду Непарнокопитні.
Ссавці відрізняються від інших хордових тварин наявністю
Тварина, опис якої наведено: «Здатна до польоту, має легкий та міцний скелет, потужні грудні м’язи, чотирикамерне серце, під час вагітності в неї формується плацента», належить до ряду
До якого класу належить тварина, у якої є волосяний покрив, діафрагма, чотирикамерне серце?
Чутливі волосини на тілі ссавців, що є органами дотику, — це
Для зображеного організму установіть відповідність між таксономічними категоріями та їхніми назвами.
1Тип 2Клас 3Ряд 4Родина
АВовчі БКотячі ВХордові ГСсавці ДХижі
Установіть відповідність між представником ссавців (1-4) та особливістю будови (А-Д), пов'язаною зі способом його пересування.
1 вечірниця велика 2 афаліна чорноморська
3 кріль дикий 4кріт звичайний
А наявність хвостового плавника
Б передні кінцівки значно коротші за задні
В передні кінцівки мають широку лопатеподібну кисть
Г довгі кінцівки з втяжними кігтями
Д добре розвинені грудні м'язи
Установіть відповідність між зображенням тварини (1–4) та рядом (А–Д), до якого вона належить.
А Парнокопитні Б Китоподібні В Хижі Г Непарнокопитн Д Гризуни
Установіть відповідність між характеристикою серцево-судинної системи (1-4) та твариною (А-Д), у якої така серцево-судинна система.
1 серце видовжене, багатокамерне з численними отворами; безбарвна кров до серця потрапляє з лакун
2 серце двокамерне, через нього рухається венозна кров; одне коло кровообігу
3 серце чотирикамерне, аорта робить праву дугу; два кола кровообігу
4 серця немає, його функцію виконують потужні кільцеві судини; кровоносна система замкнена
А дощовий черв’як Б корова В ворона Г бджола Д карась
У відповідніть вид (1-4) з класом хордових тварин (А - Д), до якого він належить.
1 Дельфін чорноморський 2 Пінгвін імператорський
3 Саламандра плямиста 4 Ящірка прудка
А Кісткові риби Б Земноводні В Плазуни Г Птахи Д Ссавці
Установіть відповідність між структурами, що забезпечують дихальну функцію в дорослої особини (1-4), та твариною (А-Д), для якої вони характерні.
1 альвеолярні легені, повітряних мішків немає
2 зябра, що захищені зябровою кришкою
3 легені й система повітряних мішків
4 зябра, що не захищені зябровою кришкою
А дельфін Б акула В голуб Г жаба Д карась
Схарактеризуйте зображену тварину за наведеними ознаками й укажіть ряд, до якого вона належить.
Кількість камер серця
1 дві 2 три 3 чотири
Особливості будови зубів
1 усі зуби подібні за будовою, мало диференційовані
2 різці великі, кутні зуби з плоскою жувальною поверхнею, іклів немає
3 ікла добре розвинені, один кутній зуб з кожного боку щелепи великий, з гострим ріжучим краєм
Ряд
1 Комахоїдні 2 Гризуни 3 Хижі
Схарактеризуйте зображену тварину за наведеними ознаками та вкажіть ряд, до якого вона належить.
Кількість камер серця
1 дві 2 три 3 чотири
Особливості будови зубів
1 усі зуби подібні за будовою, мало диференційовані
2 різці великі, кутні зуби з плоскою жувальною поверхнею
3 ікла добре розвинені, з кожного боку щелепи один кутній зуб великий, з гострим ріжучим краєм
Ряд
1 Комахоїдні 2 Гризуни 3 Хижі
Схарактеризуйте зображену тварину за наведеними ознаками.
Кількість камер серця
1 дві 2 три 3 чотири
Особливості організації
1 відносно стала температура тіла, формується плацента, малят вигодовують молоком
2 відносно стала температура тіла, зародок розвивається в яйці, малят вигодовують комахами
3 температура тіла коливається в межах 2 5-37 ОС, зародок розвивається в яйці, малят вигодовують молоком
Поширення
1 Австралія та Південна Америка 2 Австралія та острів Тасманія
3 Євразія та Північна Америка
Визначте систематичне положення (тип, клас, ряд) зображеного на рисунку організму.
Тип
1 Кишковопорожнинні 2 Членистоногі 3 Хордові
Клас
1 Земноводні 2 Плазуни 3 Ссавці
Ряд
1 Хижі 2 Гризуни 3 Комахоїдні
Яка шкіра у ссавців?
На які відділи поділяється хребет ссавців?
Шийний відділ хребта у більшості ссавців складається зі скількох хребців?
Як називається огран ссавців, який здійснює зв'язок між організмом матері та зародком?
Укажіть шкірні залози за наведеним описом - виділяють жир, який змащує волосся та шкіру, запобігаючи намоканню
Яка група ссавців найбільш примітивна і нечисельна?
До якого ряду належать коала, кенгуру рудий, вомбат звичайний?
Яка тварина НЕ належить до парнокопитних?
Група плацентарних ссавців, представники якої характеризуються наявністю чотирьох різців, які ростуть усе життя називається
Укажіть родину ряду Хижі, до якої належать соболь, росомаха, ласка і борсук
Основною функцією діафрагми є
Предками ссавців вважають древніх
Теріодонти-це звірозубі рептилії, що були проміжними формами між плазунами і ссавцями. Яка особливість НЕ вказує на походження ссавців від цих тварин:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома