Кнопки і написи, події у Python

Додано: 12 травня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 23 рази
17 запитань
Запитання 1

Методи - це:

варіанти відповідей

методи об’єкта 

властивості об’єкта 

вплив на об’єкт, що відбувається в програмі  

дії, які можуть виконувати об’єкти даного класу 

Запитання 2

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить наступний код

but2=Button(text="OK")

варіанти відповідей

but2 - це назва об'єкту

text - це метод

Button - це назва конструктора кнопок

"OK" - значення властивості

Запитання 3

Виберіть назву властивості, за допомогою якої можна створити напис на кнопці

варіанти відповідей

fg

text

bg

Запитання 4

У фрагменті коду

tk=Tk()

вкажіть що є конструктором вікон

варіанти відповідей

Tk()

tk

Запитання 5

Якою буде висота і ширина кнопки, що задана кодом

but1.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

висота 200 ширина 300

висота 80 ширина 40

висота 300 ширина 200

висота 40 ширина 80

Запитання 6

Що має кожний програмний об'єкт?

варіанти відповідей

Колір

Дії

Властивості

Розмір

Запитання 7

Які властивості може мати кнопка?

варіанти відповідей

Колір фону

Колір шрифту

Відображення кнопки у вікні

Розмір шрифту

Запитання 8

Щоб створена кнопка реагувала на натискання потрібно:

варіанти відповідей

Задати для кнопки текст

Записатина початку програми команду на кшалт "Якщо кнопку натиснуто, виконати певну дію"

Запрограмувати подію натискання кнопки

Запитання 9

Яким службовим словом починають описувати фунцію?

варіанти відповідей

button

front

def

pack

Запитання 10

Набір графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

randint

turtle

 title

tkinter

Запитання 11

Яке призначення оператора from tkinter import*

варіанти відповідей

Встановлення заголовка вікна 

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення розмірів вікна 

Запитання 12

Яке призначення оператора root.geometry('250x150') ?

варіанти відповідей

Встановлення заголовка вікна 

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення розмірів вікна 

Запуск головного циклу обробки подій 

Відображення віджета у вікні 

Запитання 13

Відновіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми. Який оператор пишемо першим?

варіанти відповідей

from tkinter import*

root.geometry('300x100')

root = Tk()

root.mainloop()

Запитання 14

Види інтерфейсу:

варіанти відповідей

командний

логічний

графічний

інженерний

Запитання 15

Для створення вікна використовуємо функцію:

варіанти відповідей

Tk()

mainloop()

Canvas()

Запитання 16

Об'єкт Label в середовищі візуального програмування - це...

варіанти відповідей

Напис

Форма

Кнопка

Текстове поле

Запитання 17

Піктограма якого об'єкта зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест