Практична робота №9:"Проєкти з кнопками та написами"

Додано: 13 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
16 запитань
Запитання 1

Виберіть назву властивості, за допомогою якої можна створити напис на кнопці

варіанти відповідей

fg

text

bg

Запитання 2

Якою буде висота і ширина кнопки, що задана кодом

but1.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

висота 200 ширина 300

висота 80 ширина 40

висота 300 ширина 200

висота 40 ширина 80

Запитання 3

Що має кожний програмний об'єкт?

варіанти відповідей

Колір

Дії

Властивості

Розмір

Запитання 4

Які властивості може мати кнопка?

варіанти відповідей

Колір фону

Колір шрифту

Відображення кнопки у вікні

Розмір шрифту

Запитання 5

Щоб створена кнопка реагувала на натискання потрібно:

варіанти відповідей

Задати для кнопки текст

Записатина початку програми команду на кшалт "Якщо кнопку натиснуто, виконати певну дію"

Запрограмувати подію натискання кнопки

Запитання 6

Яким службовим словом починають описувати фунцію(подію)?

варіанти відповідей

button

front

def

pack

Запитання 7

Набір графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

randint

turtle

 title

tkinter

Запитання 8

Яке призначення оператора from tkinter import*

варіанти відповідей

Встановлення заголовка вікна 

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення розмірів вікна 

Запитання 9

Яке призначення оператора root.geometry('250x150') ?

варіанти відповідей

Встановлення заголовка вікна 

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів 

Створення порожнього вікна програми 

Встановлення розмірів вікна 

Запуск головного циклу обробки подій 

Відображення віджета у вікні 

Запитання 10

Що таке графічний інтерфейс?

варіанти відповідей

Це вигляд вікна програми,в якому застосовуються графічні компоненти - вікна,меню,кнопки

це консоль

Запитання 11

Відновіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми. Який оператор пишемо першим?

варіанти відповідей

from tkinter import*

root.geometry('300x100')

root = Tk()

root.mainloop()

Запитання 12

Для створення вікна використовуємо функцію:

варіанти відповідей

Tk()

mainloop()

Canvas()

Запитання 13

Об'єкт Label в середовищі візуального програмування - це...

варіанти відповідей

Напис

Форма

Кнопка

Текстове поле

Запитання 14

Піктограма якого об'єкта зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Запитання 15

Властивість Width визначає...

варіанти відповідей

Ширину об'єкта

Висоту об'єкта

Відстань від верхнього краю об'єкта

Відстань від лівого краю об'єкта

Запитання 16

Властивість Height визначає...

варіанти відповідей

Ширину об'єкта

Висоту об'єкта

Відстань від верхнього краю об'єкта

Відстань від лівого краю об'єкта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест