Перевірити рівень знань здобувачів освіти по даній темі. Виховувати логічне мислення та культуру побудови геометричних фігур
Знайдіть радіус кола, якщо діаметр дорівнює 16 мм
Яке взаємне розміщення кола, радіус якого дорівнює 4 см, та прямої, якщо відстань від центра кола до прямої дорівнює 3 см?
Радіус кола дорівнює 6 см. Який діаметр цього кола?
Побудуйте коло, радіус якого 34 мм. Проведіть у ньому діаметр АВ та хорду МК. Проведіть дотичну до кола , що проходить через точку А. Знайдіть діаметр кола .
У колі на рисунку АВ - діаметр,∠АВМ=60°,ВМ=3 см. Знайдіть діаметр кола.
Два кола мають зовнішній дотик. Відстань між їхніми центрами дорівнює 12 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо вони відносяться , як 2 : 4.
Точка дотику вписаного кола ділить бічну сторону рівнобедреного трикутника на відрізки 3см і 7 см, рахуючи від основи. Знайдіть периметр трикутника.
Скільки точок містить геометричне місце точок, які рівновіддалені від сторін кута та належать його внутрішній області
Три кола, радіуси яких дорівнюють 3см, 4см і 5 см, попарно дотикаються зовні. Знайдіть периметр трикутника, вершинами якого є центри цих кіл.
Знайдіть діаметр кола, радіус якого дорівнює 4 см.
Укажіть малюнок, на якому пряма є січною до кола.
На якому з малюнків зображено коло, описане навколо трикутника
Точка О - центр кола, АВ - його хорда. Знайдіть ∠АОВ, якщо ∠ОАВ=420.
Кола, радіуси яких дорівнюють 7 см і 3 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між центрами цих кіл.
Коло з центром у точці О дотикається до сторін прямокутного трикутника АВС (∠А-900) у точках К, L, M (див. рисунок). Виберіть правильне твердження.
Коло, вписане в трикутник,
Центр кола, вписаного в трикутник, лежить у точці перетину:
Коло, описане навколо трикутника,
Центр кола, описаного навколо трикутника є ....
На рисунку ∠АОК=40°. Знайдіть ∠ОКА
Радіус кола дорівнює 5 см. Яке взаємне розміщення кола та прямої, якщо відстань від центра кола до прямої дорівнює 8 см?
Чому дорівнює кут між дотичною до кола та його радіусом, проведеним у точку дотику?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома