КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ

Додано: 21 вересня 2021
Предмет: Людина і світ, 11 клас
Тест виконано: 19 разів
15 запитань
Запитання 1

Болонський процес -це

варіанти відповідей

процес структурного реформування національних систем вищої освіти країн Європи, зміни освітніх програм і потрібних інституційних перетворень у вищих закладах освіти Європи.


процес реформування національних систем вищої освіти країн Європи, зміни освітніх програм і потрібних інституційних перетворень у вищих закладах освіти Європи.


процес реформування освіти країн Європи, зміни освітніх програм і потрібних інституційних перетворень у вищих закладах освіти Європи.


Запитання 2

Коли ухвалено рішення про приєднання України до Болонського процесу

варіанти відповідей

19 травня 2005 року 

18 травня 2005 року 

17 травня 2005 року 

Запитання 3

Який цикл передбачає одержання 1-го академічного ступеня

варіанти відповідей

Додипломний

Післядипломний

Дипломний

Запитання 4

 Навчання впродовж якого циклу може передбачати отримання ступеня магістра 

варіанти відповідей

2

3

5

Запитання 5

Розшифруйте абревіатуру НАЗЯВО

варіанти відповідей

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти 

Національне агентство із якості вищої освіти 

Національна  агенція із збереження якості вищої освіти 

Запитання 6

 Одне з головних завдань, що має бути вирішене в рамках Болонського процесу, це -

варіанти відповідей

залучення в Європу більшої кількості студентів з інших регіонів світу

залучення в Європу більшої кількості викладачів з інших регіонів світу

залучення в Європу більшої кількості жителів з інших регіонів світу

Запитання 7

Характеристиками  компетентнісного підходу є


варіанти відповідей

Орієнтація на формування особистості фахівця, професіонала.

Міждисциплінарна модель навчання.

Інтерактивні форми навчання.

Професійно-орієнтована спрямованість.

Результат навчання описується компетенціями.


Орієнтація на формування особистості фахівця, професіонала.

Міждисциплінарна модель навчання.

Інтерактивні форми викладання .

Професійно-орієнтована спрямованість.

Результат навчання описується компетенціями.


Орієнтація на формування особистості фахівця, професіонала.

Міждисциплінарна модель навчання.

Інтерактивні форми навчання.

Професійно-орієнтована спрямованість.

Результат навчання описується колективами.


Запитання 8

Основна мета вищої освіти в умовах компетентнісного підходу є

варіанти відповідей

підготовка кваліфікованого фахівця , конкурентноздатного на ринку праці, компетентного, який вільно володіє професією та орієнтується у суміжних галузях

діяльності, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності.


підготовка кваліфікованого фахівця відповідного

рівня та ступеня, конкурентноздатного на ринку праці, компетентного, який вільно володіє професією та орієнтується у суміжних галузях

діяльності, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності.


підготовка кваліфікованого фахівця відповідного

рівня та ступеня, конкурентноздатного на ринку праці, компетентного, який вільно володіє професією та орієнтується у суміжних галузях

діяльності.

Запитання 9

Скільки існує етапів становлення компетентнісного підходу в освіті


варіанти відповідей

3

5

4

Запитання 10

Чим характеризуються 1960–1970 рр.в становленні компетентнісного підходу в освіті

варіанти відповідей

введенням у науковий світ категорії «компетенція», створенням передумов розмежування понять

компетенція/компетентність.


введенням у науковий апарат категорії «компетенція», створенням передумов розмежування понять

компетенція/компетентність.


введенням у науковий апарат категорії «компетенція», створенням передумов розмежування поняття компетентність.


Запитання 11

Чим характеризуються 1970–1990 рр. в становленні компетентнісного підходу в освіті

варіанти відповідей

використанням категорії компетенція/компетентність у теорії й практиці навчання професіоналізму в управлінні, керівництві, менеджменті, у навчанні спілкуванню, розробляється зміст поняття «Соціальні компетенції/компетентності». 

використанням категорії компетенція/компетентність у теорії й практиці викладання професіоналізму в управлінні, керівництві, менеджменті, у навчанні спілкуванню, розробляється зміст поняття «Соціальні компетенції/компетентності». 

використанням категорії компетенція/компетентність у теорії й практиці навчання професіоналізму в управлінні, керівництві, менеджменті, у навчанні спілкуванню, розробляється зміст поняття «Соціальні комплекції/компетентності». 

Запитання 12

Чим характеризується  1990 р. в становленні компетентнісного підходу в освіті

варіанти відповідей

дослідженням компетентності як наукової категорії стосовно

освіти, де в контексті психології професійна компетентність стає предметом спеціального розгляду.


дослідженням компетентності як наукової категорії стосовно

освіти, де в контексті психології праці професійна компетентність стає предметом спеціального розгляду.


дослідженням компетентності як наукової категорії стосовно

освіти, де в контексті психології праці професійна компетентність стає предметом специфічного розгляду.


Запитання 13

 Компетентність -це

варіанти відповідей

динамічна комбінація вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну діяльність.

динамічна комбінація знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну діяльність і є результатом навчання на певному рівні вищої освіти.

динамічна комбінація знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну діяльність.

Запитання 14

Компетентний-це

варіанти відповідей

досвідчений у певній сфері, той хто має право за своїми знаннями чи повноваженнями робити або вирішувати що-небудь, судити про що-небудь. 


досвідчений у певній сфері, той хто має право за своїми знаннями чи повноваженнями робити або вирішувати що-небудь.

той хто має право за своїми знаннями чи повноваженнями робити або вирішувати що-небудь, судити про що-небудь. 


Запитання 15

Компетенція –це

варіанти відповідей

комплексна характеристика готовності викладача застосовувати знання, уміння, навички і особисті якості в стандартних ситуаціях майбутньої професійної діяльності. 


комплексна характеристика готовності здобувача застосовувати знання, уміння, навички і особисті якості в стандартних ситуаціях майбутньої професійної діяльності. 


комплексна характеристика готовності випускника застосовувати знання, уміння, навички і особисті якості в стандартних ситуаціях майбутньої професійної діяльності. 


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест