ПЛАНУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ РОЗШИРЕННЯ САМОСТІЙНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Додано: 21 вересня 2021
Предмет: Людина і світ, 11 клас
Тест виконано: 35 разів
15 запитань
Запитання 1

Обробка персональних даних учасників освітнього процесу здійснюється в

варіанти відповідей

 Єдиній державній електронній базі з питань якості освіти 

 Єдиній державній електронній базі з питань освіти 

 Єдиній державній електронній базі з питань національної якості освіти 

Запитання 2

Мовою освітнього процесу в ХДУ є


варіанти відповідей

державна мова. 


національна мова. 


дипломатична мова. 


Запитання 3

Назвіть основні принципи освітнього процесу

варіанти відповідей

автономія та самоврядування; 


розмежування прав, повноважень і відповідальності засновника (засновників), державних органів та органів місцевого самоврядування, до сфери управління яких належить вищий навчальний заклад, органів управління ВНЗ та його структурних підрозділів; 


поєднання колегіальних та єдиноначальних засад; 


незалежность від політичних партій, громадських і релігійних організацій.


автономія та самоврядування; 


розмежування прав, повноважень і відповідальності засновника (засновників), державних органів та органів місцевого самоврядування, органів управління ВНЗ та його структурних підрозділів; 


поєднання колегіальних та єдиноначальних засад; 


незалежность від політичних партій, громадських і релігійних організацій.

автономія та самоврядування; 


розмежування прав, повноважень і відповідальності засновника (засновників), державних органів та органів місцевого самоврядування, до сфери управління яких належить вищий навчальний заклад, органів управління ВНЗ та його структурних підрозділів; 


поєднання колективних та єдиноначальних засад; 


незалежность від політичних партій, громадських і релігійних організацій.

Запитання 4

Учасниками освітнього процесу в університеті є:



варіанти відповідей

здобувачі вищої освіти та інші особи, які навчаються в університеті;

науково-педагогічні працівники;

фахівці-практики, які залучаються до освітнього процесу;



здобувачі вищої освіти та інші особи, які навчаються в університеті;

науково-педагогічні працівники;

фахівці-практики, які залучаються до освітнього процесу;

інші працівники університету.


здобувачі вищої освіти та інші особи, які навчаються в університеті;

науково-педагогічні працівники;

фахівці-практики, які залучаються до освітнього процесу;

допоміжний персонал університету.


Запитання 5

В індивідуальних планах роботи викладачів на навчальний рік відображаються.

варіанти відповідей

норми часу навчальної, методичної, наукової, організаційної роботи

норми часу індивідуальноїї, методичної, наукової, організаційної роботи

норми часу навчальної, методологічної, наукової-методичної, організаційної роботи

Запитання 6

До стейкхолдерів належать


варіанти відповідей

держава, органи державної влади , роботодавці,школярі,батьки, випускники, організації та об’єднання

держава, роботодавці,школярі,батьки, випускники,  установи,  організації та об’єднання

держава, органи державної влади , роботодавці,школярі,батьки, випускники, установи, організації та об’єднання

Запитання 7

Назвіть форми здобуття освіти  



варіанти відповідей

очна, заочна, дистанційна, змішана, елементи дуальної освіти.


очна, заочна, дистанційна, мережева, змішана, елементи дуальної освіти.

очна, заочна, дистанційна, змішана.

Запитання 8

За якими формами здійснюється освітній процес в університеті

варіанти відповідей

навчальні заняття

самостійна робота;

підготовка курсових робіт і контрольних робіт;

підготовка кваліфікаційних робіт (проєктів);

практична підготовка;

контрольні заходи;

індивідуальні заняття;

консультації.


навчальні заняття

самостійна робота;

підготовка курсових робіт і контрольних робіт;

підготовка кваліфікаційних робіт (проєктів);

практична підготовка;

контрольні заходи;

індивідуальні заняття;



навчальні заняття

самостійна робота;

підготовка курсових робіт і контрольних робіт;

підготовка кваліфікаційних робіт (проєктів);

практична підготовка;

індивідуальні заняття;

консультації.


Запитання 9

 Робочий навчальний план -це

варіанти відповідей

нормативний документ, який складається вищим закладом освіти на поточний навчальний рік і конкретизує форми проведення навчальних занять, їх обсяг, форми й засоби проведення поточного та підсумкового контролю за семестрами.

нормативний документ, який складається вищим закладом освіти на поточний навчальний рік і конкретизує форми проведення навчальних занять за семестрами.

нормативний документ, який складається вищим закладом освіти на поточний навчальний рік , форми й засоби проведення поточного та підсумкового контролю за семестрами.

Запитання 10

Навчальний план -це

варіанти відповідей

нормативний документ, який складається на підставі освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової, освітньо-творчої) програми підготовки і визначає перелік та обсяг обов’язкових і вибіркових навчальних дисциплін у кредитах ЄКТС, послідовність їх вивчення, форми проведення навчальних занять та їх обсяг.

нормативний документ, який складається на підставі освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової, освітньо-творчої) програми підготовки і визначає перелік та обсяг обов’язкових і вибіркових освітніх компонент / навчальних дисциплін у кредитах ЄКТС, послідовність їх вивчення, форми проведення навчальних занять та їх обсяг, графік освітнього процесу, форми поточного і підсумкового контролю;

нормативний документ, який складається на підставі освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової, освітньо-творчої) програми підготовки і визначає перелік та обсяг обов’язкових і вибіркових освітніх компонент / навчальних дисциплін у кредитах ЄКТС.

Запитання 11

Робочий документ, який містить інформацію про перелік та послідовність вивчення навчальних дисциплін (освітніх компонент), обсяг навантаження за всіма видами навчальної роботи, інформацію щодо переліку та систему індивідуальних завдань, оцінювання за всіма видами контролю-це

варіанти відповідей

Індивідуальний навчальний план здобувача 

Індивідуальна освітня траєкторія 

Індивідуальна освітня програма

Запитання 12

Індивідуальна освітня траєкторія -це

варіанти відповідей

персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання;

персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти.

персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб'єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм.

Запитання 13

Розшифруйте абревіатуру "ОП"

варіанти відповідей

освітня програма

освітній процес

освітній прогрес

Запитання 14

Нормативний документ вищого навчального закладу освіти й розробляється для кожної дисципліни на основі навчальної програми дисципліни відповідно до навчального плану. У робочій програмі відображається конкретний зміст навчальної дисципліни, послідовність та організаційно-методичні форми її засвоєння, обсяг часу на різні види навчальної роботи, засоби і форми поточного та підсумкового контролю- це

варіанти відповідей

навчальна програма 

робоча програма

робоча програма навчальної дисципліни 

Запитання 15

Документ, в якому роз’яснюється взаємна відповідальність викладача і здобувача. В ньому представлені політика, процедура, зміст освітньої компоненти, а також календар її виконання- це


варіанти відповідей

Силабус

Робоча програма

Навчальна програма

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест