ГР1 Віднесіть спосіб розділення сіміш до назви суміші, яку можна розділити таким способом
ГР1На малюнку різні речовини. Як їх відрязняти один від одного? Чи достатньо однієї ознаки? Знайдіть правильне твердження.
ГР1 Вам необхідно отримати емульсію оливкової олії та яєчного білка. Як можна отримати таку емульсію. Знайдіть правильне твердження.
ГР1Опишіть фізичні властивості речовини - кисень О2
Оберіть правильний варіант, де описуються фізичні властивості - кисню.
ГР3 Для приготування сиропу для консервування малини треба змішати цукор масою 300 г із водою масою 1 кг. Обчисліть масову частку цукру в сиропі.
ГР3 У водному розчині купрум (ІІ) сульфату останній є:
а) розчинником і розчиненою речовиною;в) розчинником;
б) нерозчинною речовиною; г) розчиненою речовиною
ГР 3. Вкажіть неправильне тлумачення поняття „розчинність”:
а) усі речовини розчиняються у воді однаково;
б) розчинність багатьох речовин у воді не безмежна;
в) розчинність – це характеристика здатності однієї речовини розчинятися в іншій.
ГР 3. Розчин складається з двох рідин (спирту та води). Розчинником у ньому буде:
а) вода; в) компонент, якого міститься в системі більше;
б) спирт; г) компонент, вміст якого в системі менше.
ГР 3. У якому ряду містяться лише чисті речовини?
а) кисень, повітря, вуглекислий газ;
б) дистильована вода, водень, цукор;
в) мінеральна вода, мідь, кухонна сіль;
г) граніт, азот, питна сода.
ГР3. Визначте чисті речовини на поданих малюнках.
ГР3. Збільшиться чи зменшиться масова частка розчиненої речовини в її водному розчині, якщо:
до розчину долити води;
ГР3. Для полоскання горла, при зубних болях ефективним є використання розчину харчової соди з масовою часткою розчиненої речовини 20 %. Здійсніть необхідні розрахунки для приготування 100 г такого розчину. Яку масу води і яку масу соди треба взяти?
ГР2, Знайди помилку у тексті:
"За походженням суміші поділяють на природні (повітря, квас, бензин, ґрунт, граніт, морська вода, молоко, нафта, природний газ) та штучні, тобто створені людиною (сталь, бронза, чавун, кетчуп, будівельні суміші, фарби, пральні порошки, зубні пасти, майонез, чай, йогурт, рідке мило, компот, тісто)."
ГР2. З географії вам відомо, що вода після випаровування з морів та океанів повертається на землю у вигляді дощу чи снігу. Тоді чому дощова вода і сніг не солоні?
ГР2.Два учні засперечалися. Один стверджував, що якщо речовина чиста, то, крім її структурних частинок, інших частинок немає.
А інший наголошував, що навіть у хімічних лабораторіях, не кажучи вже про природні умови, абсолютно чистих речовин не існує. Тому поняття чистої речовини застосовують до речовин, у яких домішок настільки мало, що вони помітно не впливають на властивості речовини. Хто правий?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома