Комплексна підсумкова робота ЗБД за І семестр (сімейне навчання)

Додано: 23 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 7 клас
19 запитань
Запитання 1

Стан повного фізичного, психічного, духовного та соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад - це 

варіанти відповідей

добробут

здоров'я

благополуччя та гармонія

задоволення

Запитання 2

До здорового способу життя відносять:

варіанти відповідей

рівень життя

чергування праці та відпочинку

загартування

раціональне харчування

гігієну

рухову активність

Запитання 3

Небезпеки поділяють на

варіанти відповідей

техногенні

соціальні

повітряні

природні

транспортні

Запитання 4

Назвіть формулу безпеки -

варіанти відповідей

передбачати, уникати, діяти

знати, уміти, виконувати

передбачати, зосередитися, виконувати

Запитання 5

Здоров'я, гідність, добробут, мужність, порядність, патріотизм - це

варіанти відповідей

загальнолюдські цінності

життєві цінності

художні нінності

моральні цінності

Запитання 6

Оберіть за малюнками приклади техногенних небезпек:

варіанти відповідей
Запитання 7

Умови життя людини, що надають їй можливості для всебічного розвитку, забезпечують усіма необхідними матеріальними й духовними благами:

варіанти відповідей

достаток

добробут

благополуччя

Запитання 8

За малюнками оберіть небезпеки природного походження:

варіанти відповідей
Запитання 9

Як допомогти при травмуванні? (ДО приїзду медиків)

варіанти відповідей

Перенести постраждалого в більш зручне місце

Перенести потерпілого у тепле місце

Не міняти положення потерпілого

Зупинити кровотечу

Заспокоїти потерпілого

Викликати 103 за потреби

Запитання 10

 Щоб було легше вибратися з громадського приміщення в разі виникнення пожежі, потрібно звернути увагу на:


варіанти відповідей

Пожежну сигналізацію 

План евакуації, знаки пожежної безпеки

Камери спостереження

Засоби первинного пожежогасіння

Запитання 11

Поведінка, яка сприяє задоволенню базових потреб і досягненню загального добробуту: гарного самопочуття, гармонії внутрішнього світу, збалансованих стосунків з оточенням, інтелектуального та духовного розвитку це:

варіанти відповідей

Менеджмент

Благополуччя 

 Волонтерство 

Здоровий спосіб життя 

Запитання 12

Позначте цінності, які формуються під впливом культури, особистих переконань і життєвого досвіду та довкілля

варіанти відповідей

Загальнолюдські цінності

Життєві цінності

Матеріальні цінності

Природні цінності

Запитання 13

Позначте складники особистого добробуту

варіанти відповідей

Екологічна сталість

Безпека та правопорядок

Здоров'я

Матеріальний стан

Задоволення від хобі

Житло і одяг

Соціальна справедливість

Освіта та навчання

Запитання 14

 Здоров’я людини залежить від:

варіанти відповідей

Способу життя

Екології (стану довкілля) 

Спадковості

Здоров’я не від чого не залежить, лише від самої людини та її способу життя

Запитання 15

Здатність розуміти, усвідомлювати й управляти власними емоціями, регулювати свій емоційний стан, розпізнавати емоційний стан інших людей, співпереживати та підтримувати -це

варіанти відповідей

емоції

емоційний інтелект

толерантність

Запитання 16

Визначте істинні твердження

варіанти відповідей

Підлітки потерпають від різких змін настрою

Підлітковий вік - це завжди складний і небезпечний період життя. Це період фізіологічних, психологічних змін

Для підлітків важливо спілкуватися з друзями

Інтелектуальний розвиток закінчується до настання підліткового віку

Запитання 17

Як надати першу допомогу при опіках?

варіанти відповідей

ушкоджену поверхню підкласти під струмінь холодної води та потримати 5-10 хвилин;

накрити чистою сухою тканиною;

ушкоджену ділянку змастити кремом або жиром;

пробити пухирі та видалити тканину, що прилипла до шкіри;

звернутись до лікаря;

Запитання 18

Які з перелічених предметів можуть бути вибухонебезпечними?

варіанти відповідей

 Іграшка

Нерозірваний боєприпас

Скляна банка

Усі вищеперелічені

Запитання 19

Познач правила поведінки з підозрілими(вибухонебезпечними) предметами.

варіанти відповідей

Взяти і віднести предмет у місце, безпечне для людей.

Не підходити і не торкатися підозрілого предмета.

Відійти від підозрілого предмета тією стежкою, по якій наближались.

Зателефонувати у службу порятунку і повідомити про небезпечну знахідку.

Прикидати підозрілий предмет гілками, травою, землею.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест