Конфлікти і здоров’я

Додано: 3 березня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 7 клас
Тест виконано: 104 рази
11 запитань
Запитання 1

Щоб запобігти ескалації конфлікту потрібно:

варіанти відповідей

Зупинитись та подумати

Підвищити голос

Втекти

Покликати старших товаришів

Запитання 2

Оберіть кілька варіантів відповіді, що відповідають умінню слухати

варіанти відповідей

слухати уважно, не перебивати співрозмовника

заохочувати до розмови словами: «А що далі?», «Цікаво», тощо

вчасно закінчувати розмову, не зловживати увагою і часом співрозмовника

висловлювати власну думку точно, чітко, конкретно й послідовно

якщо щось незрозуміло, не соромитися уточнити

Запитання 3

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту тисне на співрозмовника, застосовує образливі слова?

варіанти відповідей

співробітництво

пристосування або поступка

суперництво, конкуренція

ухилення від конфлікту

Запитання 4

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту зволікає з рішенням проблеми, ігнорує її розв’язання?

варіанти відповідей

співробітництво

пристосування або поступка

суперництво, конкуренція

ухилення від конфлікту

Запитання 5

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасники конфлікту під час обговорення поважають одне одного, уважно слухають, намагаються зрозуміти позицію інших учасників конфлікту. Шукають рішення, яке задовольняє всіх.

варіанти відповідей

співробітництво

 суперництво, конкуренція

пристосування або поступка

ухилення від конфлікту

Запитання 6

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту на все погоджується, ігнорує власні інтереси, робити те, що вирішать інші

варіанти відповідей

співробітництво

суперництво, конкуренція

пристосування або поступка

ухилення від конфлікту

Запитання 7

Загострення протиріч між співрозмовниками, що супроводжується зростанням емоційного напруження має назву

варіанти відповідей

конкуренція

ухилення

ескалація конфлікту

суперечка

Запитання 8

Що слід робити, щоб запобігти ескалації конфлікту?

варіанти відповідей

насміхатися над співрозмовником

 поводитися чемно, не вживати образливих слів

зневажати і принижувати співрозмовника

уникати категоричних слів «завжди», «ніколи», «нізащо»

 не боятися визнавати помилки, вибачатися

  під час розмови вихвалятися і повчати

 стримувати власні емоції, уміти розуміти емоції співрозмовника

 неуважно слухати і перебивати

Запитання 9

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації: коли хочеш попросити про послугу чи допомогу?

варіанти відповідей

 пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

упевнений стиль спілкування

Запитання 10

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним?

варіанти відповідей

пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

упевнений стиль спілкування

Запитання 11

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації, коли на тебе напали або намагаються кудись затягти?

варіанти відповідей

пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

 упевнений стиль спілкування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест