Контроль знань №3 з теми "Застосування похідної для знаходження інтервалів монотонності та екстремумів функції"

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 370 разів
11 запитань
Запитання 1

Визначити проміжок зростання функції у=х2-1

варіанти відповідей

( -∞; +∞)

[ 0; +∞)

[1; +∞)

( -∞; -1]

( -∞; 0]

Запитання 2

Знайти проміжки зростання функції y=f(x), якщо f´(x)=(x-1)(x-5)

варіанти відповідей

(-∞; -5]∪[1; +∞)

[-5; -1]

[ 1; -5]

( -∞; 1]∪[ 5; +∞)

(-∞;-5]

Запитання 3

Знайти проміжки спадання функції y=φ(x), якщо φ´(x)=(x+2)(x-1)2(x-3)

варіанти відповідей

[-3; 2]

(-∞; -3] і [-1; 2]

(-∞; -2] і [1; 3]

(-∞; -2] і [3; +∞)

[-2; 3]

Запитання 4

Знайти критичні точки функції f(x)=x3/3 - x2 - 3x

варіанти відповідей

0

-3; -1

-3; 1

1; 3

-1; 3

Запитання 5

Вказати критичні точки функції у=х(х-4)3

варіанти відповідей

0; 4

4

1; 4

3

1

Запитання 6

Знайти критичну точку функції у= 2х2 - 4х

варіанти відповідей

-1

4

1

0

2

Запитання 7

Знайти точки максимуму функції y=f(x), якщо f´(x)=x(x+3)(x-5)

варіанти відповідей

-3; 5

-3

0

5

0; 5

Запитання 8

Знайти точки мінімума функції y=f(x), якщо f´(x)=x(x-2)2(x-5)

варіанти відповідей

5

2

0

0; 5

0; 2

Запитання 9

Установити відповідність між похідними функції f´(x) (1-4) та проміжками спадання відповідних функцій (A-Д):

1.f´(x)= (х+1)(х-5)

2.f´(x)= (х+1)(5-х)

3.f´(x)= (х+1)2(х-5)

4.f´(x)= (х+1)(х-5)2

A.(-∞; -1]

Б. (-∞; 5]

В. (-∞; -1]∪[ 5; +∞)

Г. [-5; 1]

Д.[ -1; 5 ]

варіанти відповідей

1-Г

4-А

2-В

2-Д

3-Б

4-Г

1-Д

Запитання 10

Установити відповідність між функціями (1-4) та точками максимуму цих функцій (A-Д):

1. y= -x3/3 + x2/2

2. y= x3/3 + x2/2

3. y= x3/3 - x2/2

4. y= -x4/4 + х2/2

A. 0

Б. 1

В. -1

Г. -1; 0

Д. -1; 1


варіанти відповідей

4-А

3-А

4-Д

1-Г

1-Б

2-В

2-Д

Запитання 11

Знайти проміжки спадання функції y= 1/4x4 - 1/2x2 + 5 . У відповіді вибрати додатну абсцису середини одного з проміжків.

варіанти відповідей

0,2

0,25

0,5

1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест