Суверенне політичне утворення з визначеними територією, господарством і політичною владою, наприклад Україна, Франція, Канада.
Географічна карта, що дає територіальнополітичну характеристику світу, материків чи великих георграфічних регіонів та відображає поділ світу на держави, володіння та території. Це :
– Країна або територія, що перебуває під владою іноземної держави (метрополії), не має політичної, економічної самостійності; управління нею здійснюється на підставі спеціального режиму
В руках президента поєднані повноваження глави держави і голови уряду (США, Бразилія, Аргентина тощо)
Форма правління, за якої глава держави – монарх є головним джерелом законодавчої та виконавчої влади (здійснюється залежним від монарха апаратом). Монарх здебільшого встановлює податки і розпоряджається фінансами. Парламент або взагалі відсутній, або є дорадчим органом.Це конституційна монархія
Україна
Котра година у Варшаві, якщо у Києві 12.00?
Визначте місцевий час у Чернівцях ( 26 сх д) , якщо у Миколаєві (32 сх.д ) він становить 13 год 10 хв
За картою годинних поясів з'ясуйте, як слід перевести стрілки годинника пасажирам літака, які приїхали до Києва з Каїру, якщо переліт тривав 5 годин.
Установіть місцевий час у Львові (24° сх. д.), якщо в Києві (30°30ʹ) 15-та година.
Роль України на європейському просторі та її відносини із США, Китаєм - це :
Обери правильне твердження довжини державного кордону з країнами сусідами:
Мис Сарич це крайня південна точка України :
Просторове розташування території відносно природних об'єктів - це:
Географічний центр Європи знаходиться в селі:
Тільки північну широту та західну довготу
Оберіть переваги ФГП УКраїни:
Волинь, Рівненщина, Львівщина, Тернопільщина, Івано-Франківщина, які знаходилисьпід владою. Польщі були приєднані до України :
Обери обласні центри, назви областей яких не походять від назв цих центрів:
Область, у межах якої знаходиться географічний центр Європи (с. Ділове)
Географічний центр України знаходиться в Кіровоградській області.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома