Суверенне політичне утворення з визначеними територією, господарством і політичною владою, наприклад Україна, Франція, Канада.
Географічна карта, що дає територіальнополітичну характеристику світу, материків чи великих георграфічних регіонів та відображає поділ світу на держави, володіння та території. Це :
– Країна або територія, що перебуває під владою іноземної держави (метрополії), не має політичної, економічної самостійності; управління нею здійснюється на підставі спеціального режиму
Форма правління, за якої глава держави – монарх є головним джерелом законодавчої та виконавчої влади (здійснюється залежним від монарха апаратом). Монарх здебільшого встановлює податки і розпоряджається фінансами. Парламент або взагалі відсутній, або є дорадчим органом.Це конституційна монархія
Котра година у Варшаві, якщо у Києві 12.00?
Визначте місцевий час у Чернівцях ( 26 сх д) , якщо у Миколаєві (32 сх.д ) він становить 13 год 10 хв
За картою годинних поясів з'ясуйте, як слід перевести стрілки годинника пасажирам літака, які приїхали до Києва з Каїру, якщо переліт тривав 5 годин.
Установіть місцевий час у Запоріжжі (35° сх. д.), якщо у Львові (24° сх. д.) 15-та година.
Обери правильне твердження довжини державного кордону з країнами сусідами:
Мис Сарич це крайня південна точка України :
Просторове розташування території відносно природних об'єктів - це:
Географічний центр Європи знаходиться в селі:
Оберіть переваги ФГП УКраїни:
Волинь, Рівненщина, Львівщина, Тернопільщина, Івано-Франківщина, які знаходилисьпід владою. Польщі були приєднані до України :
На сусідніх меридіанах, проведених через 1∘, місцевий час відрізняється на
Обчисліть, на скільки хвилин місцевий час у місті Горлівці (38º сх.д.) випереджає місцевий час у місті Долина (24º сх.д.)
Найбільша за площею область України - це
Коли було проголошено Акт незалежності України?
Який компонент території держави має Україна на відміну від Білорусі, Словаччини й Угорщини?
Укажіть правильне твердження щодо географічного положення України.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома