Контроль знань з теми "Рівні організації живих організмів"

Додано: 4 квітня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 137 разів
11 запитань
Запитання 1

1. Рівні організації життя – це відносно гомогенні біологічні системи, для яких характерний певний тип просторової і часової взаємодії структурних та функціональних складників

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

2. Який рівень організації живого є найнижчим?

варіанти відповідей

Клітинний

Організмовий

Біосферний

Молекулярний

Запитання 3

3. За малюнком визначити, рівень організації живого

варіанти відповідей

Тканинний

Біосферний

Організмовий

Популяційно - видовий

Запитання 4

4. Визначити за описом рівень організації живого?

...визначає будову і властивості більшості живих організмів (крім вірусів), оскільки клітина є головною морфо функціональною одиницею їх організації. Внаслідок диференціації клітин у багатоклітинних організмів формуються тканини і органи.

варіанти відповідей

Клітинний

Тканинний

Біосферний

Молекулярний

Запитання 5

5. Визначте, за малюнком, рівень організації

варіанти відповідей

Організмовий

Біосферний

Популяційно - видовий

Тканинний

Запитання 6

6. image009.jpgЧи мають дані організми: тканини та органи?

варіанти відповідей

Так

Тільки тканини

Ні

Тільки органи

Запитання 7

7. Який рівень організації живого є першим надорганізмовим рівнем?

варіанти відповідей

Органний

Тканинний

Клітинний

Популяційно-видовий

Запитання 8

8. Найвищим рівнем організації живого є:

варіанти відповідей

Організмовий

Органний

Біосферний

Популяційно - видовий

Запитання 9

9. Засновником учення про біосферу є:

варіанти відповідей

Едуард Зюсс

Володимир Вернадський

Микола Вавилов

Микола Амосов

Запитання 10

10. Визначте варіант, у якому об’єкти розташовані за зростанням рівнів організації живого, до яких вони належать.


варіанти відповідей

ДНК — ядро — нервова тканина — мозок


миша — кров — еритроцит — гемоглобін

планета Земля — екосистема міста — руді таргани міста — крила тарганів

блоха — стрибальні ноги блохи — ротовий апарат блохи — нервова система блохи

вид Веселка смердюча — міцелій веселки смердючої — популяція веселок смердючих лісу — клітина веселки смердючої

Запитання 11

11. Троє дітей з класу висловили свої думки про кріобіологію. Тарас упевнений, що проблемою зберігання ембріонів у рідкому азоті займаються вчені-кріобіологи. Катерина стверджує, що кожен кріобіолог добре знається на фізиці низьких температур. Оксана вважає, що кріобіологія може бути застосована при вивченні процесів, що відбуваються в позаземному просторі. Хто з них має рацію?


варіанти відповідей

Тарас

Катерина

Оксана

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест