Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
На перший склад падає наголос у слові
На другий склад падає наголос у слові
На перший склад падає наголос у слові
Буква ю позначає два звуки в усіх словах рядка
Однакову кількість букв і звуків має кожне слово рядка
Прочитай текст
Розмова по телефону
(1) - Коли ти повертає[с':]я... Львова й яким транспортом?
(2) - У п'ятницю я йду на Книжковий форум, тому доведе[ц':]я їхати в суботу.
(3) - Ху[т]чіше повертайся, бо син і я сумуємо.
(4) - А як справи у малого?
(5) - У нього все добре, і він також запитує: "На чому татусь приїде?"
(6) - Швидким потягом, бо в мене зни[ж]ка на нього.
Правило чергування у-в порушено в реченні
Прочитай текст
Розмова по телефону
(1) - Коли ти повертає[с':]я... Львова й яким транспортом?
(2) - У п'ятницю я йду на Книжковий форум, тому доведе[ц':]я їхати в суботу.
(3) - Ху[т]чіше повертайся, бо син і я сумуємо.
(4) - А як справи у малого?
(5) - У нього все добре, і він також запитує: "На чому татусь приїде?"
(6) - Швидким потягом, бо в мене зни[ж]ка на нього.
Правило чергування і-й порушено в реченні
Прочитай текст
Розмова по телефону
(1) - Коли ти повертає[с':]я... Львова й яким транспортом?
(2) - У п'ятницю я йду на Книжковий форум, тому доведе[ц':]я їхати в суботу.
(3) - Ху[т]чіше повертайся, бо син і я сумуємо.
(4) - А як справи у малого?
(5) - У нього все добре, і він також запитує: "На чому татусь приїде?"
(6) - Швидким потягом, бо в мене зни[ж]ка на нього.
На місці крапок (речення 1) має бути прийменник
Помилку допущено у вимові слова
Обери слово, у якому підкреслена літера передає звук [д]
Обери слово, у якому підкреслена літера передає звук [д']
Обери слово, у якому підкреслена літера передає звук [д':]
Обери слово, у якому підкреслена літера передає звук [д͡ж]
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома