Спільне та взаємне пристосування до зміни життєвих умов це :
При вирощуванні різних видів ряски окремо, звичайний багатокорінник росте швидше за горбату ряску. Проте, якщо обидві рослини опиняються в одному водоймищі, багатокорінник несподівано припиняє свій ріст і поступається позиціями повільніше зростаючому виду. Визначте тип взаємовідносин.
Форма тіла паличника є прикладом адаптації
Форма взаємовідносин, при якій один вид пригнічує життєдяльнісь іншого, але не зазнає впливу у відповідь
Виберіть стрессори фізичного походження :
Виберіть складові неспецифічного гуморального імунітету
Виберіть складові клітинного імунітету :
Відносини, що виникають між організмами, що потребують подібних або однакових умов існування й харчових ресурсів називаються:
Лімітуючими ресурсами водного середовища є:
Найбільш небезпечним для здоров'я людини вважається:
Оберіть таксономічні групи організмів, серед яких паразитизм не поширений:
Вкажіть види еврибіонти
Правило обов’язкового заповнення екологічної ніші стверджує
Пір'яний покрив спочатку виконував функцію термоізоляції, а зараз - це одне із пристосувань до польоту. Це приклад ...
Оберіть екологічно пластичні види
Еволюційні зміни організмів, що удосконалюють існуючі пристосування даного виду до вже освоєних них умов існування
Серед переліку вибрати ектопаразитів:
Завдяки фотоперіодизму відбуваються:
На одній і тій же території може одночасно жити кілька видів синиць. Всі синиці живляться комахами. Завдяки чому вони вживаються разом і між ними не виникають бійки за територію та кормову базу:
До якої екологічної групи належать симбіонти та мешканці великих морських глибин, печер
Оберіть приклади добових біоритмів:
Вкажіть приклад фізіологічної адаптації
Поява різноманітних форм дзьоба у близьких видів птахів є прикладом
В якій із цих груп вказані види, які утворилися внаслідок адаптивної радіації:
Яка форма симбіозу спостерігається між термітами та джгутиковими, які живуть у їхньому кишечнику та здатні розщеплювати клітковину?
Виберіть етологічні адаптації
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома